EBO Nivel 2

Estimulación musical

profesora Estrela envíanos a última planificación de esta semana (15 de xuño ao 19 de xuño) das sesións de estimulación musical. Esperemos que vos sexan de utilidade para traballar en familia na casa!

Un saúdo moi forte!

Podedes descargar o arquivo premendo aquí.

Estimulación musical

A profesora Estrela envíanos a planificación de esta semana das sesións de estimulación musical! Esperemos que vos sexan de utilidade para traballar en familia na casa! Un saúdo moi forte!

Para descargar o arquivo, preme en adxunto.

Vídeos Relixión

Para o alumnado que asiste a Relixión, a profesora Noelia envía un novo documento con enlaces a distintos vídeos e fichas interactivas.

Premede aquí se queredes descargar o documento.

Esperamos que o disfrutedes!

Estimulación musical

Aquí tedes novas actividades enviadas pola profesora Estrela (Estimulación musical) para traballar cos alumnos e alumnas no domicilio. Son, coma sempre, para todo o alumnado de Nivel I e Nivel II.

Descarga o arquivo premendo en adxunto!

Estimulación musical

Aquí tedes novas actividades enviadas pola profesora Estrela (Estimulación musical) para traballar cos alumnos e alumnas no domicilio. Son, coma sempre, para todo o alumnado de Nivel I e Nivel II.

Descarga o arquivo premendo en adxunto!