Contratos Programa

Obra de teatro

DÍA CONTRA O ACOSO ESCOLAR

O día 2 de maio celébrase o día contra o acoso escolar. No noso centro, o alumnado de FP representou unha obra de teatro para o resto do alumnado e profesorado do centro. A obra consistiu en amosar o sufrimiento e a realidade de nenos/as que sofren acoso escolar nos seus centros e en amosar ferramentas para intentar afrontar estas situacións.

Distintas bolboretas pero co mesmo dereito

DÍA DA DISCAPACIDADE

O día 3 de decembro celebrase o día da discapacidade. No noso centro, levamos a cabo una actividade colectiva na que participou todo o alumnado do centro. A actividade consistiu na lectura e visualización do conto de "Balobo" e, posteriormente, na decoración do mural coas bolboretas que previame o alumnado decorara nas súas aulas.

Este mural quedou exposto durante todo o curso escolar nun dos corredores do centro.