FP Xardinaría

Decoración nadal

Aquí tedes os fermosos centros de mesa realizados polo noso alumnado de Xardinaría. Listos para o Nadal!

FP Xardinaría: actividades para casa

Como non podedes estar no voso centro e realizar prácticas, a profesora de xardinería achega unhas fotos de como está o invernadoiro e algún patio do xardín. Tedes que pensar que poderiades facer para mellorar o que nos atopamos. Tamén aparece algunha foto de sementeiras.

Fixádevos ben!

FP Xardinaría: actividades

Esta actividade é para o alumnado que non está flexibilizado en mantemento de xardíns.

Durante o curso traballamos de forma práctica algunhas cuestións de pragas, enfermidades e "malas herbas" que ían aparecendo nas nosas plantas. Agora toca repasar e ampliar algún coñecemento máis.

Para iso achego dúas presentacións que non tedes que imprimir só miralas tituladas: "Malas hierbas" e "Unidad 1: plagas e enfermidades".

Tamén achego uns vídeos dos inimigos das plantas é unha actividade.

Preme en adxuntos para poder ver todos arquivos.

FP Xardinaría: novas actividades

A profesora Patricia (FP Xardinaría) achega varias actividades. A primeira, unha actividade para os vídeos de poda. Os que non tedes conexión por videoconferencia, enviádella.

En Instalacións de xardíns achéganse dúas actividades de identificación de especies. A actividade 1 a tedes que entregar todos, e a actividade 2 a facedes só os que tedes superado o módulo de instalacións.

A última actividade é para realizar todos: actividade do macizo de pensamentos que fixemos.

Para descargar todos os arquivos, preme en adxuntos.

A data límite de entrega será o luns 18 de Maio.

FP Xardinaría: vídeos e actividade de poda

Para o Módulo de mantemento de xardíns achéganse uns enlaces de vídeos e unha actividade relacionados coa poda. Fixádevos nos vídeos, pois haberá algunha pregunta na reunión que teñamos.

Para ver o documento cos enlaces dos vídeos, preme aquí.

Para descargar a actividade de poda, preme aquí.

A continuación, tedes un exemplo dun dos vídeos que tedes no documento para descargar: