EBO Nivel 1

Actividades Nivel 1

Para o mes de xuño é importante revisar as actividades dos trimestres anteriores de todas as áreas programadas para o Nivel 1 que resultaron máis positivas para o alumno ou alumna e continuar traballando nas propostas de xuño para conseguir o desenvolvemento integral e autonomía, así como na relación co contorno mediante os vídeos "Rondó de los periódicos" e "Kokoleoko" que se poden ver a continuación.

Actividades Nivel 1

Continuando con actividades que favorecen a estimulación auditiva e visual presentando a canción Tres Bolboretas de Maria do Ceo con música de Suso Vaamonde e poema de Xosé Neira Vilas onde se traballan os valores da igualdade, a diversidade e o compañeirismo.

Bea

Podedes descargar as actividades preme en adxuntos.

Actividades Nivel 1

A profesora Bea envíanos o seguinte documento para continuar coas actividades iniciadas no terceiro trimestre para a súa aula e para o mes de maio. Ás actividades xa propostas, engádanse ás seguintes.

Preme aquí para descargar o documento.

Proposta actividades Nivel 1

A profesora Patricia (Nivel 1) envíanos esta proposta de actividades (naturais, plástica, lectoescritura...) para facer co seu alumnado, pero tamén as poden realizar outro nenos e nenas coas súas familias! Esperamos que vos sexa de interese!

Para descargar os documentos, preme en adxuntos.

A primaveira

Para traballar a estación da primaveira, o profesorado do CEE Terra de Ferrol enviou fotografías e imaxes feitas dende as súas casas ou xardíns.

Fixemos este vídeo para que o noso alumnado goce das cores e da beleza da natureza desta primaveira. Dende casa, podedes traballar o desenvolvemento dos sentidos a través do mesmo, a percepción visual, o vocabulario e a linguaxe oral e a comprensión e expresión comunicativa a través da visualización da diversidade de imaxes contidas no mesmo.

Esperemos que o disfrutedes moito!