Dinamización da lingua galega

Correlingua

Este mércores 8 de Maio asistimos ao Correlingua na Plaza de Santa María de Lugo. Algúns de nós fixemos unha camiñata ao longo da Muralla e de diferentes calles de Lugo e outros, quedamos a merendar para coller forzas.

Logo, estivos no concerto de Cuarta Xusta, un grupo de rock que é unha pasada! Desfrutamos e bailamos un montón!

Botade un ollo e escoitade algunhas cancións deste grupo, estamos seguros de que vos gustarán!

Tamén, parte do cole foi a desfrutar dunha mañá soleada á Praza de Augas Ferreas e, polo que nos contaron, pasárono xenial!

DENDE AQUÍ ATE ACOLÁ, GALEGO XA!

Día das Artes Galegas

Co remate deste mes, deixámosvos un pequeno vídeo do que fixemos para conmemorar o Día das Artes Galegas, que este ano foi conmemorado o gran Fracisco Asorey.

Fumos de visita á Fundación Abanca a ver unha exposición relacionada con esta conmemoración xa que se trataba de García Gesto, un pintor lucense. Visitamos a exposición e fixemos diferentes actividades e talleres.

Ademais, algunhas aulas do cole tamén representaron a Francisco Asorey, semellando escultores e adicámonos a traballar as partes do corpo.

Concerto de Paco Nogueiras

O venres 22 coa finalización do trimestre, a Deputación de Lugo axudounos a traer ao noso centro a Paco Nogueiras.

Que ben o pasamos! Bailamos e cantamos sen parar, foi un concertazo!

Desfrutamos moito todos xuntos como despedida ata a volta de vacacións!

Día das cadeiras de rodas

O día 1 de marzo foi o Día das cadeiras de rodas. Desde o noso cole queremos visibilizar o emprego da cadeira de rodas para que se eliminen todas as barreiras arquitectónicas e as persoas que a necesiten podan acceder a todos os lugares sin sentirse sereas fora do mar.

Ademais, no cole estivemos aprendendo a xogar á boccia, que é un xogo adaptado paralímpico moi divertido e que se parece moito á petanca; practicamos nas clases de Educación Física e xogamos no tempo de recreo.

Algúns de nós, tivemos a posibilidade de desfrutar o venres pola maña en Cogami. Fumos as aulas 1, 3 e 8. Xogamos á boccia entre os usuarios de Cogami e nós e logo, puxéronnos unha merenda ben rica para repoñer forzas. Moitas gracias pola invitación e por facernos desfrutar tanto!

Imitando a Arcimboldo

O mes de Febreiro é o mes do Entroido así que unimos esta conmemoración xunto co PDI da biblioteca da horta.
Fixemos diferentes màscaras con elementos da natureza, froitas e verduras.

Ademais, deixámosvos un poema en galego acerca de Arcimboldo.

Botade un ollo, vaivos encantar.

Día de Rosalía De Castro

Hoxe é o Día de Rosalía de Castro, escritora da nosa terra.

Para celebralo, Alexandra do Programa Formativo de Peiteado, fíxonos un vídeo con información sobre Rosalía que é moi interesante!

Ademais, o alumnado do centro, representou o poema "Parece unha rosa" e, prepararon unhas rosas fermosas que hoxe lle levaron a Rosalía ao longo da mañá.

Botade un ollo, xa veredes que bonito fixeron todo!

As máscaras de X.M. Seixas

O venres tivemos a visita de X.M. Seixas. Un artista que coñece o Entroido de Galicia de punta a rabo, todas as súas características.

Tróuxonos un montón de máscaras feitas por él mesmo a man e contounos un pouquiño de cada unha delas, son obras de arte!

Botade un ollo, xa veredes como vos gustan!

Ilustramos pola paz

Os equipos de Dinamización da Lingua Galega xunto co Equipo de Biblioteca organizaron a seguinte actividade.

Hoxe conmemoramos o Día da Paz pero tamén o Día da Ilustración, é por iso que quixemos facer unha pequena homenaxe aos ILUSTRADORES GALEGOS, facendo un guiño ás súas obras relacionadas coa Paz, co Respeto e coa Convivencia, con esta exposición nun dos corredores do centro, ao que invitamos ás familias e amizades.

Agardamos que vos guste!

Proxecto Total Social 2024

A empresa Total Sport, fixo por segundo ano consecutivo o proxecto chamado Proxecto Total Social.

Este ano visitounos no noso centro as persoas que realizan a actividade de pilates no Concello de Outeiro de Rei e a Asociación Aspalu.

Tomamos unha merenda todos xuntos, fixemos a sesión de pilates e logo coñeceron o noso centro.

Gracias pola experiencia a todos/as os que participasteis en esta actividade, desfrutamos un montón!

Esperámosvos de novo cos brazos abertos!

Semana da Ciencia en Galego

Boas!!

Esta semana foi a Semana da Ciencia en Galego e nos recreos adicámonos a facer diferentes exeperimentos:

- Por que flotamos na auga do mar?

- Como se condensa a auga nas nubes e logo chove?

- A solubilidade nos nosos debuxos.

Ademais, tivemos un científico especial, Dani da Aula 9, increíble facendo él todos os robots e explicándolle ao alumnado o seu funcionamento.

O alumnado quedou abraiado con todo o que fixeron e observaron!

Votade un vistazo e quedade abraiados de todo o que traballan!