Blogue biblioteca

Recomendacións Lectoras de Maio

Fixéronse de rogar pero aquí tedes as recomendacións lectoras de Mérida para Maio, Emocións, Familias, Maios, Abellas, e Luisa Villalta, a nosa homenaxeada nas Letras Galegas.

Bicos, bicos e máis bicos.

Así foron algúns dos agrupamentos lectores do mes de Abril, con moitos bicos diferentes e de moitas cores!, bicos de formas e teatro de sombras

Botade un ollo!!

As Familias tamén contan

E así remata a semana do libro, coa entrega de premios e diplomas aos participantes no concurso de marcapáxinas en familia, por parte das nosas axudantes de Mérida Noraboa as familias de William, Diego, Katy e Hugo por ser os gañadores!!!, os marcapaxinas foron impresos e agasallamos a todos os compañeiros do cole con eles

#VoluntariadoNaBiblio

SEMANA DO LIBRO

Así estamos a celebrar a Semana do Libro no cole, iniciamos hoxe a mesma con un museo Literario que enche de contos e ledicia os corredores do noso centro!!!

FELIZ DÍA DO LIBRO!!

Recomendacións Lectoras de Abril Día dos Bicos

Mérida quere adicar as recomendacións lectoras de Abril aos BICOS, bicos de cores, bicos de boas noites, un montón de bicos, quere comervos a bicos a todxs!!!!

13 de abril día dos bicos

Contacontos no CEIP As Mercedes, TEA

Hoxe fumos a contar un conto ao CEIP As Mercedes!!!, eleximos o conto TEA, de Alejandra González, aprendimos a ver o mundo dende as gafas de TEA a protagonista.

Disfrutamos moito da compañía dos nosos espectadores!!!, gracias por convidarnos!!!

E noraboa a Paula, Antón, Escarlen,Vicky, Jenny, Laura, Lorena e Victor, que me contou un paxariño que andaba revoloteando por alí que o fixeron fenomenal!!!, o xoves repetimos a contada no cole!!!!

2 de Abril día de Concienciación das persoas con TEA

#voluntariadonabiblio

Día dos Bosques do Síndrome Down

Hoxe é un dia grande, o día dos bosques e o Día da Síndrome de Down e, como é tan importante, quixemos celebralo dunha maneira especial coa xa nosa familia do CEIP Manuel Mallo Mallo de Nadela, que cada ano comparte un día con nós.

Escollemos o conto "Un bosque mágico para ti" e, a través dese conto que nos uneu, soñamos e creamos o noso bosque máxico cheo de calcetíns desparellados.

No CEE Santa María esperámosvos cos brazos abertos, grazas por compartir momentos con nós, e moitas grazas en especial ao alumnado por contarnos un conto tan bonito e á Profe Cris por facelo posible.

E recordade, A VIDA NON SE MIDE EN CROMOSOMAS, MÍDESE EN COMO SOMOS.

O xornal de Mérida

Así foi a semana da prensa na biblio, houbo un pouco de todo, dende unha mesa sensorial, robótica sección da horta con poesía, xornais en familia, saímos no xornal, sección do 8M, manualidades con xornais... e moreas de lecturas de prensa cada día!!! e... o Xornal de Mérida cobrou vida nos corredores do cole.

Recomendacións lectoras de Marzo

Chega Marzo e de novo Mérida nos deixa unhas recomendacións lectoras.

Este mes a temática está relacionada co Bosque, xa que o día 21 deste mes conmemoramos o Día dos Bosques.

Desfrutade moito das lecturas!!

Agrupamentos lectores de Febreiro

Aquí tedes un resumo dos agrupamentos lectores de Febreiro, o mes do amor. Hai diferentes tipos de amor: amor pola familia, polos amigos, polas cousas que nos importan, polos animais....

Botade un ollo, atoparedes animais, biscoito, árbore da amizade... e moito, moito amor entre todos nós!