Consellería de Cultura, Educación e Universidade
Publicado en Consellería de Cultura, Educación e Universidade (https://www.edu.xunta.gal/portal)

Inicio > G2401030 - Equipos directivos. Como promover unha convivencia positiva no centro educativo. Curso 2024-2025

G2401030 - Equipos directivos. Como promover unha convivencia positiva no centro educativo. Curso 2024-2025 [1]

Enviado por portalcafi a Mér, 23/10/2024 - 11:39
Actividade formativa de 20 horas de duración (6, 13, 20 e 27 de novembro) para equipos directivos.
Gallego

Competencias profesionais:

  • Competencia inclusiva, social e cidadá - Convivencia, mediación e resolución de conflitos.
  • Competencia en saúde, seguridade e benestar - Detección e xestión de situacións de risco.

Obxectivos: 

  1. Seleccionar e aplicar de forma autónoma estratexias para unha convivencia positiva.
  2. Promover activamente unha contorna escolar segura e exenta de violencias.
  3. Crear estruturas colaborativas para a aplicación de medidas preventivas de situacións de risco.

Contidos: 

  1. Normativa sobre inclusión, convivencia e igualdade.
  2. Prevención de conflitos e actuacións na comunidade educativa.
  3. Saúde mental e física.

 

Pódese consultar a información detallada en Fprofe: G2401030 [2].

Imaxe

File: 

PDF icon G2401030 - Programa [3]
CAFI [4]
CFR Ferrol [5]
CFR Lugo [6]
CFR Ourense [7]
CFR Pontevedra [8]
CFR Vigo [9]
Departamentos [10]

URL fonte: https://www.edu.xunta.gal/portal/node/44807

Ligazóns
[1] https://www.edu.xunta.gal/portal/node/44807
[2] https://www.edu.xunta.gal/fprofe/detalleActividade.do?DIALOG-EVENT-consultar&clave=G2401030
[3] http://www.edu.xunta.gal/portal/sites/web/files/g2401030_programa_v3.pdf
[4] https://www.edu.xunta.gal/portal/taxonomy/term/723
[5] https://www.edu.xunta.gal/portal/taxonomy/term/725
[6] https://www.edu.xunta.gal/portal/taxonomy/term/728
[7] https://www.edu.xunta.gal/portal/taxonomy/term/729
[8] https://www.edu.xunta.gal/portal/taxonomy/term/727
[9] https://www.edu.xunta.gal/portal/taxonomy/term/726
[10] https://www.edu.xunta.gal/portal/taxonomy/term/902