L2301032 - Programar por ámbitos a través dos novos currículos en educación secundaria
Neste tramo final do primeiro trimestre, traemos a actividade L2301032 - Programar por ámbitos a través dos novos currículos en educación secundaria. 20 horas de formación (3 delas non presenciais) nas que se abordarán as programacións de Educación Secundaria con relatores de altísimo nivel como o inspector Íñigo Barreiro, as docentes do IES Valadares María del Carmen Boado e Silvia Pascual e perfís máis que contrastados como os de María Felisa Redondo e María Jesús Casado. O prazo de inscrición para este curso aínda se atopa aberto.
Datas
20/11/2023 | 17:00 - 20:00 | 3.0 horas |
Íñigo Barreiro (Inspección Educativa): Marco legal e estrutura do currículo
|
24/11/2023 | 17:00 - 20:30 | 3.5 horas |
Silvia Pascual e Carmen Boado (IES Valadares de Vigo): O traballo por ámbitos e o deseño de tarefas integradas
|
25/11/2023 | 09:30 - 13:00 | 3.5 horas |
Silvia Pascual e Carmen Boado (IES Valadares de Vigo): O traballo por ámbitos e o deseño de tarefas integradas
|
30/11/2023 | 16:30 - 20:30 | 4.0 horas |
Felisa Redondo (IES Ánxel Fole): Tarefas integradas e avaliación competencial
|
04/12/2023 | 17:00 - 20:00 | 3.0 horas |
Mª Jesus Casado (ADIX): As programacións en PROENS
|
15/12/2023 | 17:00 - 20:00 | 3.0 horas |
SESIÓN NON PRESENCIAL - Mª Jesús Casado: Creación dunha programación a través de PROENS. DATA LÍMITE DE ENTREGA DO TRABALLO
|
Obxectivos
1. Coñecer e analizar as características e estrutura do currículo de cara á elaboración da programación por ámbitos.
2. Adaptar a programación de cada área e nivel ás instrucións en vigor.
3. Establecer procedementos e instrumentos de avaliación acordes ao currículo.
Contidos
1. Marco legal. Estrutura do currículo.
2. A aprendizaxe interdisciplinar e competencial: programar por ámbitos:
2.1. Deseño de tarefas integradas para o traballo competencial.
2.2. Principios metodolóxicos: as metodoloxías activas.
3. Criterios, instrumentos e procedementos de avaliación.
4. Boas prácticas: propostas curriculares das diferentes áreas / materias / ámbitos.
5. Creación dunha programación en PROENS.
6. Posta en común.