Matemáticas para un mundo mellor

Xov, 26/11/2020 - 12:00
Proxecto para celebrar o 14 de marzo, Día Internacional das Matemáticas
Marzo mes das matemáticas

En novembro de 2019 a UNESCO proclamou o 14 de marzo como o Día Internacional das Matemáticas. A rede de divulgadores de Matemáticas DiMa propón unha iniciativa dun mes de actividades que esté presente cando menos en 10 autonomías, onde as matemáticas e as súas aplicacións sexan as protagonistas. A temática será “matemáticas para un mundo mellor”

Exposicións, concursos de fotografía escolar, escape rooms virtuais, papiroflexia, actividades divulgativas, recursos e materiais para levar á aula con fichas didácticas e moitas outras estarán dispoñibles na páxina web do proxecto

Ata o 6 de febreiro está aberto o prazo para participar no concurso de fotografía “Matemáticas nun clic”, xuntamos aquí no pdf as bases en galego, neste concurso poderá participar todo o alumnado de Educación Secundaria Obrigatoria. Cada persoa premiada a nivel estatal recibirá:

• Un diploma acreditativo.

• Material divulgativo e tecnolóxico.

Entre as 15 persoas finalistas sortearase unha estancia para dúas persoas dunha semana na Illa da Gomera.

Para recibir información das actividades podes solicitalo a través do seguinte Formulario de Google

Menús CAFI node R

Sección