Resolución provisional de persoas admitidas e excluídas de comisións de servizos por conciliación da vida familiar e laboral para o vindeiro curso académico 2020/2021
Publícase a Resolución provisional de persoas admitidas e excluídas das comisións de servizos en atención á situación de conciliación da vida familiar e laboral de mestres, do profesorado de educación secundaria, de formación profesional e de réxime especial e do profesorado de relixión para o vindeiro curso 2020-21.
PRAZO DE RECLAMACIÓN:
-
O prazo de reclamacións comeza o día 6 de xullo de 2020 e remata o día 10 de xullo de 2020, ambos días incluídos.
-
As reclamacións á resolución provisional deberán ser realizadas electrónicamente accedendo á carpeta do cidadán da persoa interesada, disponible na sede electrónica da Xunta de Galicia https://sede.xunta.gal (código do procedemento ED 010A/2020) e ademais deberán remitilas, unha vez presentadas na sede, aos seguintes enderezos electrónicos.
Mestres: persoal.primaria@edu.xunta.es
Profesorado de secundaria: persoal.secundaria@edu.xunta.es
Orde do 14 de maio de 2020 (DOG)
Listado provisional excluídos primaria
Listado provisional excluídos secundaria
Listado provisional admitidos primaria
Listado provisional admitidos secundaria
Resolución do 17 de xullo de 2020
Listado provisional admitidos-excluidos primaria
Listado provisional admitidos-excluidos secundaria
Listado provisional admitidos-excluidos relixión
Resolución definitiva do 27/07/2020
Listados definitivos de Relixión
Listados definitivos excluídos Secundaria
Listados definitivos excluídos Mestres
Listados definitivos de admitidos Secundaria
Listados definitivos de admitidos de Mestres
Resolución definitiva do 30 Xullo 2020 (Saúde)
Listado definitivo saúde relixión