Carmen Pomar loa a creatividade dos escolares participantes na VIII edición do Festival Arte pola Igualdade nas Letras Galegas

Cinco centros de ensino da Coruña foron os protagonistas deste evento que busca difundir os valores da lingua e a diversidade no eido educativo

Xov, 09/05/2019 - 21:23

A conselleira de Educación, Universidade e Formación Profesional, Carmen Pomar, asistiu hoxe á VIII edición do Festival Arte pola Igualdade nas Letras Galegas, celebrado no Teatro Colón, e no que tamén participou o secretario xeral de Política Lingüística, Valentín García. Acompañounos Xosé Manuel G. Reboredo, en representación da Fundación Antonio Fraguas Fraguas.

O evento, impulsado polas consellerías de Educación, Universidade e Formación Profesional e de Cultura e Turismo, réndelle homenaxe este ano a Antonio Fraguas cun cartel no que participan cinco centros de ensino da Coruña: O CEE Nosa Señora do Rosario, o CEE María Mariño, o CMUS Profesional da Coruña, o CEIP Eusebio da Guarda e o CEIP Luís Seoane.

Carmen Pomar agradeceu o “despregue de arte e creatividade” amosado polo alumnado destes centros na elaboración do cartel, así como aos colexios O Mosteirón (Sada) e Anxo da Garda (A Coruña) pola adaptación a pictogramas do conto “O casamento da pulga”, e aos CIFPs Anxel Casal-Montealto e Imaxe e Son (ambos da Coruña) e Leixa (Ferrol) pola súa colaboración no festival. “Proxectos coma este -dixo a conselleira- danlle sentido ao noso labor a prol da educación, a atención a diversidade e a lingua galega”.

O cartel do festival -que busca espallar os valores da lingua e da diversidade no eido educativo- incluíu un desfile de traxes tradicionais galegos, a dramatización da cantiga O casamento da pulga” e a representación da peza teatral Belulo.