Título node Learning object

O Ministerio de Educación, Cultura e Deporte abre a convocatoria de auxiliares de conversa estranxeiros en España para o curso 2015/2016. Solicitude de novos/as candidatos/as
Ven, 26/12/2014 - 13:55
logo_MECD

Convócanse prazas de Auxiliares de Conversa de lingua alemá, chinesa, francesa, inglesa, italiana e portuguesa para o curso escolar 2015/2016.

Dirixidas a licenciados/as e estudantes universitarios/as no seu último ano académico dos seguintes países: Alemaña, Australia, Austria, Bélxica (francés ou inglés), Canadá (francés ou inglés), China, Estados Unidos, Finlandia (inglés), Francia, Irlanda, Italia, Luxemburgo (inglés), Malta (inglés), Nova Zelandia, Noruega (inglés), Países Baixos (inglés), Portugal e Reino Unido.

Os/as candidatos/as de Alemaña, Austria, Bélxica (francés), Francia, Irlanda, Italia, Malta e Reino Unido deberán consultar o prazo de presentación de solicitudes a través do Ministerio de Educación u organismo internacional encargado no seu país.

Os/as candidatos/as de Australia, Bélxica (inglés), Canadá, China, Estados Unidos, Finlandia, Luxemburgo, Nova Zelandia, Noruega (inglés), Países Baixos e Portugal deberán solicitar a súa participación a través da aplicación Profex. do 7 de xaneiro ao 7 de abril de 2015. En estos países, la selección se realiza a través de las Consejerías de Educación del Ministerio de Educación, Cultura y Deporte (MECD) en el exterior.

Información:
91 506 5596: Auxiliares de la Unión Europea, excepto los indicados abajo.
91 506 5640: Auxiliares de Australia, Bélgica (inglés), Canadá, China, Estados Unidos, Filipinas, Finlandia, Luxemburgo, Nueva Zelanda y Países Bajos.
91 506 57 16: Consultas generales.
Horario de atención telefónica: de lunes a viernes en horario de 9:30 a 13:30.

Dirección de correo:
auxiliares.conv@mecd.es: Auxiliares de Alemania, Austria, Bélgica (francés), Francia, Irlanda, Italia, Malta y Reino Unido.
auxiliares.extra@mecd.es: Auxiliares de Australia, Bélgica (inglés), Canadá, China, Estados Unidos, Filipinas, Finlandia, Luxemburgo, Nueva Zelanda y Países Bajos.

_____________________________________________________________________________

Se convocan plazas de Auxiliares de Conversación de lengua alemana, china, francesa, inglesa, italiana y portuguesa para el curso escolar 2015/2016.

Dirigidas a licenciados/as y estudiantes universitarios/as en su último año académico de los siguientes países: Alemania, Australia, Austria, Bélgica (francés o inglés), Canadá (francés o inglés), China, Estados Unidos, Finlandia (inglés), Francia, Irlanda, Italia, Luxemburgo (inglés), Malta (inglés), Nueva Zelanda, Noruega (inglés), Países Bajos (inglés), Portugal y Reino Unido.

Los candidatos de Alemania, Austria, Bélgica (francés), Francia, Irlanda, Italia, Malta y Reino Unido deberán consultar el plazo de presentación de solicitudes a través del Ministerio de Educación u organismo internacional encargado en su país.

Los candidatos de Australia, Bélgica (inglés), Canadá, China, Estados Unidos, Finlandia, Luxemburgo, Nueva Zelanda, Noruega (inglés), Países Bajos y Portugal deberán solicitar su participación a través de la aplicación Profex. del 7 de enero al 7 de abril de 2015. Nestes países, a selección realízase a través das Consellerías de Educación do Ministerio de Educación, Cultura y Deporte (MECD) no exterior.

Información:
91 506 5596: Auxiliares da Unión Europea, excepto os indicados abaixo.
91 506 5640: Auxiliares de Australia, Bélxica (inglés), Canadá, China, Estados Unidos, Finlandia, Luxemburgo, Noruega, Nova Zelandia e Países Baixos.
91 506 57 16: Consultas xerais.
Horario de atención telefónica: de luns a venres en horario de 9:30 a 13:30.
auxiliares.conv@mecd.es : Auxiliares de Alemaña, Austria, Bélxica (francés), Francia, Irlanda, Italia, Malta e Reino Unido.
auxiliares.extra@mecd.es : Auxiliares de Australia, Bélxica (inglés), Canadá, China, Estados Unidos, Finlandia, Luxemburgo, Noruega, Nova Zelandia e Países Baixos.

Menús Learning object node R