Mar, 04/11/2014 - 08:55

Xúntase a Resolución provisional de axudas a centros privados concertados para a contratación de auxiliares de conversa coa finalidade de mellorar a competencia lingüística do alumnado en linguas estranxeiras.

Contra esta resolución provisional poderán formular alegacións e achegar os documentos que se consideren pertinentes ata o día 14 de novembro de 2014, inclusive.

Por mor dunha maior axilidade na xestión, poden adiantar as posibles alegacións e renuncias por fax ao número 981.54.65.50. O que non exclúe facelo oficialmente co selo de rexistro de envío ou correo postal.