O secretario xeral técnico de Cultura e Educación reuniuse coa directiva do CEIP de Sigüeiro, a Ampa e o alcalde de Oroso para falar do novo CEIP que comezará a funcionar o vindeiro curso

A Consellería está realizando unha zonificación do concello de Oroso para adscribir aos alumnos do término municipal nos dous centros. O alumnado transportado continuará no CEIP Sigüeiro, ao que tamén acudirán os das inmediacións do centro educativo

A vindeira semana farase público no centro un anuncio das áreas de influencia de ambos centros, para que así os pais poidan manifestar as súas preferencias de acordo aos criterios anteriores

Ven, 13/06/2014 - 18:55

O secretario xeral técnico da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, Jesús Oitavén, reuniuse coa dirección e o xefe de estudos do CEIP Sigüeiro para comunicarlle a posta en marcha do novo centro de estudos na localidade para o vindeiro curso 2014/2015. As instalacións do novo CEIP de Oroso, que contará con tres unidades de infantil e seis de primaria, terá capacidade para 450 alumnas e alumnos.

Para a posta en funcionamento do novo centro a Consellería está a facer unha zonificación do concello de Oroso para adscribir aos alumnos do término municipal nos dous centros. O alumnado transportado continuará no CEIP Sigüeiro, ao que tamén acudirán os das inmediacións do centro educativo.

Previsiblemente en xullo publicarase o decreto de creación do centro educativo, o que suporá a dotación de profesorado do mesmo.

Estado das obras

As obras é de esperar que rematen a finais do mes de xullo, pero quedan pendentes de realizar as conexións exteriores coa rede de saneamento e as acometidas eléctricas e de gas. Ademais, Jesús Oitavén comunicoulle ao alcalde a necesidade de alterar o rasanteo da vía de acceso ao centro para que se adecúe ao planeamento urbanístico e aos documentos técnicos que serviron de base para elaborar o proxecto. Estas incidencias, tanto a obriga das acometidas municipais, como a adecuación da vía, xa foron comunicadas previamente e por escrito ao Concello de Oroso.

Servizo de Comedor

A Consellería de Cultura e Educación comunicou aos pais e o director do novo centro que este non contará con servizo de comedor xestionado polo departamento autonómico. Non obstante, a fin de permitir conciliar a vida familiar e laboral dos pais, a Consellería presentou dúas alternativas. Unha, na que a xestión dos comedores escolares sería xestionada polos concellos, de forma semellante aos doutros municipios galegos. Desta forma, o ente autonómico financiaría unha parte do menú escolar, correndo por parte do concello a contratación do comedor e a aprobación da ordenanza reguladora.

Na segunda proposta, no caso de que a primeira sexa desbotada, a ANPA xestionaría este servizo, de xeito que estaría ulteriormente financiado pola Consellería mediante a convocatoria de subvencións a comedores por parte das ANPAS. A xuntanza mantida, finalizou co anuncio de que a Consellería comunicará ao concello unha data para o cumprimento das obras municipais, á que se axuntará un borrador co convenio de xestión de comedores para o seu estudio.

Características do centro

O colexio ocupará máis de cinco mil metros cadrados construídos, así como un pavillón de máis de mil metros cadrados. O novo centro educativo estrutúrase en dúas plantas e un semisoto, este último destinado ao aparcadoiro, servizos hixiénicos e almacén.

No primeiro andar se situará a zona administrativa e unha gran sala de usos múltiples que está situada ao lado do ximnasio o que permitirá ter un amplo espazo de 280 metros cadrados. Ademais nesta planta tamén haberá seis aulas de educación infantil e o comedor, así como outras instalacións e servizos xerais. No segundo andar se ubicaranse 12 aulas de primaria, e as de recursos especiais, e música. Ademais, estarán as de informática e a biblioteca, que poderán unirse dando paso a un aula única de máis de cen metros cadrados. A inversión da consellería de Cultura e Educación do novo CEIP de Oroso supera os 4,8 millóns de euros.