PROXECTO ETWINNING EUROPEO DO ALUMNADO DE 3º DE ESO DA SECCIÓN BILINGÜE DE FRANCÉS: Rrrrrr (RENUNCIAR, REDUCIR, REPARAR, RECICLAR, REUTILIZAR, RESTITUIR A TERRA)

Neste curso escolar 2019-2020, o alumnado de 3º ESO bilingüe de francés realizou un proxecto relacionado co desenvolvemento sostible e a xestión de residuos, ao redor de 6 accions claves: Renunciar, Reducir, Reparar, Reciclar, Reutilizar, Restituir a Terra.

Este proxecto levouse a cabo con tres centros franceses: O lycée Felix Faure de Beauvais, lycée Jean Vilar de Villenueve lez Avignon e lycée Jean Isoard de Montgeron O alumnado reflexionou sobre a sua xestión diaria (na casa e na escola) dos residuos e fixeron suxerencias para melloralo. Tamén se lles pediu que deseñasen un logotipo, eslóganes publicitarios, xogos virtuais e titoriais en relación co proxecto.

Pica aquí para acceder  ao proxecto e na imaxe para ver a revista dixital do mesmo.