actividades

14 DE FEBREIRO: Día do amor

AMOR É RESPECTO POLOS AFECTOS, PAIXÓNS E RELACIÓNS DE TODAS AS PERSOAS QUE FORMAMOS ESTA COMUNIDADE EDUCATIVA

Navega pola presentación, responde a unhas preguntas que temos preparadas na biblioteca e gaña o teu premio.

Serás quen?

II Comic-con Tuitaku

O vindeiro luns 10 de febreiro, o Club Tuitaku convida a 5 clubes (IES de Valadares e Alexandre Bóveda de Vigo, IES As Barxas de Moaña, Escolas Proval de Nigrán e o IES Indalecio Pérez Tizón de Tui) a pasar a xornada lectiva no noso centro na nosa II Comic-con ofrecéndolle un abano dunhas quince actividades distintas nas que van participar.

Ademais disto nesta Comic-con dous centros convidados desenvolverán as súas propias actividades: Unha simbiose total.

O grupo Tuitaku, formado por uns 45 alumnos e alumnas, están a traballar sen descanso para ofrecer este evento ás casi 100 persoas convidadas. Unha gran aprendizaxe e traballo colaborativo que non deixa de ser un gran paso no desenvolvemento de moitas das competencias clave.

Si puidemos: IX Tui Le

Nin o ceo agrisado, nin as leves pingas de choiva, nin a viruxe, nin as présas dos ensaios, nin os traizoeiros nervios da posta en escena final... foron quen de agochar o bo facer da nosa comunidade educativa que contribuíu á IX edición do Tui Le coa presentación dun kamishibai a partir de textos do O principiño e co recitado dun poema de Os soños na gaiola,  todo adobiado con acompañamento musical; alumn@s de 1º de ESO  encargáronse dos textos e @s de 1º de bacharelato  das melodías; a todos: recitadores, músicos,  profesorado e audiencia moitas grazas e xa quedamos convocados para o X Tui Le porque en Tui antes, agora e sempre lemos e queremos seguir manifestando, de xeito mancomunado e público, o noso irrenunciábel compromiso coa lectura.

1º NO IX TUI LE

Si puidemos...
Nin o ceo agrisado, nin as leves pingas de choiva, nin a viruxe, nin as présas dos ensaios, nin os traizoeiros nervios da posta en escena final... foron quen de agochar o bo facer da nosa comunidade educativa que contribuíu á IX edición do Tui Le coa presentación dun kamishibai a partir de textos de "O principiño" e co recitado dun poema de "Os soños na gaiola", todo adobiado con acompañamento musical; alumn@s de 1º de ESO encargáronse dos textos e @s de 1º de bacharelato das melodías; a todos: recitadores, músicos, profesorado e audiencia moitas grazas e xa quedamos convocados para o X Tui Le porque en Tui antes, agora e sempre lemos e queremos seguir manifestando, de xeito mancomunado e público, o noso irrenunciábel compromiso coa lectura.