DÍADOLIBRO

Data:
!dat-abbreviation Dom, 30/04/2023 - 22:29

DÍA DO LIBRO 2021: RETO #BOOKFACE

#BOOKFACE Challenge na biblioSanPaio.

O equipo da biblioteca segue a traballar con actividades divertidas con todxs vós e aquí vos presentamos un interesante e creativo reto para conmemorar o DÍA DO LIBRO 2021:

Escolle a portada dun libro + busca un escenario e completa a portada ➡️ tira unha foto‼️

Podedes usar os vosos libros ou coller un dos moitos que vos escollemos e que tendes expostos na Biblioteca.

PARTICIPA! Trae a túa foto á Biblioteca ou cólgaa nas redes sociais con:  #bookfaceSanPaio

Haberá sorpresas!

Photocall Día do Libro.

IX TUI LE

O próximo venres 11 de maio, en horario de 9.15 a 13.15 horas, na Praza de San Fernando terá lugar por noveno ano consecutivo unha nova edición do Tui Le na que participan once centros educativos do concello de Tui, deles nove son de titularidade pública (CEIP nº 1, 2, Guillarei, Pazos de Reis, Randufe, Rebordáns, CRA “Mestra Clara Torres” e IES “Indalecio Pérez Tizón” e “San Paio”) e dous de titularidade privada (Maristas e Seminario).

Unha das partes do programa consiste nas actuacións dos distintos centros: O noso IES preparou un kamishibai a partir dunha adaptación de textos de O Principiño así como a recitación dun poema de Manuel María que terán como protagonistas ao alumnado de 1º de ESO e de 1º de Bacharelato coa música.

Outras actividades son un intercambio de libros (non esquezades levar un libro), un photocall  e unha exposición de carteis elaborados por escolares de cada un dos centros con creacións sobre a figura da xa citada Mª Victoria Moreno.

Ao longo da xornada máis de 800 alumn@s e profesor@s farán visible, co seu traballo e implicación, unha vez máis, que Tui Le porque, como di o poeta Antonio Gamoneda Ler é vivir dúas veces.