Recursos e Actividades

FOTOGRAFÍAS GAÑADORAS DO XI CONCURSO DE FOTOGRAFÍA MATEMÁTICA

Facendo clic aquí podedes aceder a unha presentación coas fotografías gañadoras.

XI Concurso de fotografía matemática

Podes atopar as bases do concurso facendo click aquí

Resolución do X Concurso de Fotografía Matemática

O fallo do xurado encargado de resolver o X Concurso de Fotografía Matemática queda como segue:

1º premio: "Espiral numérica hacia un cubo" de Laura Pérez Domínguez (2º Bacharelato B)

2º premio: "Simetría do romanescu" de Victoria Costal Gómez (1º ESO B)

3º premio: "Aprender matemáticas está nas túas mans" de Aixa Sampil Rodríguez (6º de primaria CEP Carlos Casares)

Dende o departamento de Matemáticas do IES Salvaterra de Miño queremos agradecer a vosa participación e dar a noraboa, non só ás gañadoras, senón a todas as persoas que enviastes as vosas fotografías xa que, en xeral, a calidade das fotos fíxonos bastante difícil a elección.

Moitas grazas... o vindeiro curso a XI edición.

IX CONCURSO DE FOTOGRAFÍA MATEMÁTICA

FOTOGRAFÍAS GAÑADORAS DO IX CONCURSO DE FOTOGRAFÍA MATEMÁTICA:

1º PREMIO: "Infinitude simétrica" de Paula Arenas Reijas (2º Bacharelato)

Fai clic aquí para ver a imaxe

2º PREMIO: "Resplandor esférico" de Adriana Arenas Reijas (4º ESO)

Fai clic aquí para ver a imaxe

3º PREMIO: "Caracola de Cabo Home" de Mateo Vidal Comesaña (5º Primaria do CEP Carlos Casares)

Fai clic aquí para ver a imaxe

Pulsando aquí podes acceder a todas as fotografías presentadas ao IX Concurso de Fotografía Matemática. Dentro de cada foto poderás acceder ao seu título e á explicación da fotografía.

RESOLUCIÓN DO CONCURSO DE FOTOGRAFÍA MATEMÁTICA

As/os gañadoras/es do VIII concurso de fotografía matemática e as fotografías gañadoras son as que se expoñen a continuación:

1º PREMIO: Iria Fernández Sánchez do IES Salvaterra de Miño (1º bacharelato B)

TÍTULO: O teito cuadrangular, infinito e valeiro.

2º PREMIO: Mateo López Pechersky do IES Salvaterra de Miño (2º bacharelato A)

TÍTULO:  Infinito

3º PREMIO: Lara Ferreira Rodríguez do CEP Carlos Casares (5º EP)

TÍTULO: Arañeira

NOTA: Para a selección das fotos gañadoras foron tidas en conta as bases do concurso e, especialment, o cumprimento das condicións de participación.

NORABOA ÁS/AOS GAÑADORAS/ES E GRAZAS A TODAS/OS POLA VOSA PARTICIPACIÓN

MATEMÁTICAS NA RAIA

O pasado 15 de abril de 2021 o alumnado de 3º ESO D participou no concurso Matemáticas na Raia, organizado por AGAPEMA. En breve saberemos os resultados.

O concurso consistiu na resolución, de forma cooperativa, de problemas matemáticos. Problemas nos que o noso alumnado tivo que sacar a relucir o seu inxenio e o seu poder de deducción, ademais das súas dotes nesta materia.

VIII CONCURSO DE FOTOGRAFÍA MATEMÁTICA

Xa está aberto o prazo para participar no VIII CONCURSO DE FOTOGRAFÍA MATEMÁTICA organizado polo departamento de Matemáticas do IES Salvaterra de Miño.

Pulsando aquí podes acceder ás bases do concurso. Nelas especifícase a forma de participar e os premios que se entregarán.

Deixámosvos o cartaz coa presentación do concurso no que aparece a fotografía gañadora do concurso do ano 2019 - 2020.