Destacado:

LIBROS DE TEXTO E MATERIAL PARA O CURSO 2022-2023

O periodo de matriculación para os diferentes cursos é o sinalado na táboa. O alumnado levará o sobre de matrícula coas notas, 2ºbac o día 23 de xuño ás 9:00h e o resto dos cursos o día 28 de xuño ás 10:00h. É importante respetar o calendario para que non se produzan aglomeracións nen largas colas.

CALENDARIO DE EXAMES

Protocolo de adaptación ao contexto da Covid-19 nos centros de ensino non universitario de Galicia para o curso 2021-2022, versión 20/05/2022

Convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, ESO e educación especial para o curso escolar 2022/23

Convocatoria de becas para material escolar curso 2020/2021 | Ayuntamiento  Daimiel

Modificación da Concreción Curricular Curso 21-22

enquisa semana da ciencia para alumnado

VII SEMANA DA CIENCIA

Nesta ligazón pódense ver os vídeos dos proxectos feitos polo alumnado

Mascarilla Paño De La Máscara - Imagen gratis en PixabayDirectrices sobre o uso das máscaras no ámbito educativo na Comunidade Autónoma de Galicia

As alumnas de 4ºESO entrevistan a 5 mulleres de Salvaterra pioneiras no marco do 8M

CONVOCATORIA BECAS

CONCURSO PILABOT

INAUGURACIÓN TALLER FPB CARPINTARÍA E MOBLE E VISITA O TALLER DE FP SODADURA

REFORESTACIÓN 2022

Preme na imaxe para ver o video

Como xa sabedes xa rematou o prazo de participación no Concurso de Fotografía.  Hai tres categorías  (Nivel I: 1º e 2º da ESO, Nivel II: 3º e 4º ESO e Nivel III: Soldadura e 1º e 2º Bac) e un premio do público para cada unha delas. Este premio será escollido polo alumnado do IES mediante a súa votación. Xunto os enlaces aos formularios nos que se pode votar.

Reparto de máscaras. Orde do 28 de outubro de 2021 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes públicos dependentes desta consellería, así como en centros privados concertados no curso 2021/22 (código de procedemento ED330E). Diario Oficial de Galicia no 218, do 12.11.2021.

Atlántico Diario. Día 10-11-2021

ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR

Estimadas familias,

no día de hoxe (8/11/2021) quedan convocadas as eleccións a representantes no Consello Escolar.

Na secretaría do centro poden consultar o censo provisional. As posibles reclamacións ao censo deberán presentarse do 8 ao 15 de novembro.

O prazo de presentación de candidaturas dos diferentes sectores será do 9 ao 16 de novembro; disporán do modelo na secretaría do centro onde deberán facer entrega por rexitro da mesma.

As eleccións celebraranse no IES de Salvaterra de Miño o día 25 de novembro, para o sector das familias de 16:00 horas a 18:30 horas e para o sector do alumnado de 8:35 a 11:00 horas.

Poden consultar a acta da 2º reunión da Xunta Electoral no taboleiro de anuncios do centro na que se recolle as candidaturas por sectores e os membros, titulares e suplentes, das diferentes mesas electorais.

Atentamente,

Victoriano Costas

Documento de presentación de candidatura de pais/nais

Documento de presentación de candidaturas alumnado