ROTEIRO HISTÓRICO-LITERARIO

O día 21 de xuño o grupo de 3º ESO A realizou un roteiro histórico-literario onde os alumnos e alumnas debían realizar unha exposición dalgúns aspectos relacionados coa historia e a literatura da nosa cidade. Así, visitamos algunhas das casas modernistas da cidade, o Castelo de San Ántón, a Casa de Rosalía e Murguía, a RAG, o ceminterio de San Amaro, a casa Casares Quiroga... A actividade foi organizada polos departamentos de Lingua Galega e Historia.

PREMIOS LIBRO FUXITIVO

O venres 17 celebramos a festa de despedida da Biblioteca á que asistiron os membros dos Clubs de lectura e os premiados no concurso do Libro fuxitivo. Este concurso consiste en adiviñar o título dunha obra que se encontra na biblioteca a través de pistas de carácter gráfico organizadas polo departamento de Debuxo. Este ano os premiados foron 6 nenos/as que adiviñaron as tres obras propostas ao longo do curso.

COLOQUIO CON IGNACIO VILAR

O martes 14 de xuño os alumnos e alumnas do club de lectura mantiveron un encontro-coloquio co director de cinema, guionista e productor galego Ignacio Vilar.

Alumnado do centro co director Ignacio Villar.

Charla de Ignacio Villar.

GRADUACIÓN 2º DE BACH 2021-2022

O pasado 27 de maio, celebrouse no centro cívico Os Maios, o acto de graduación de 2º de bacharelato. O acto foi organizado polos alumnos e alumnas de segundo con actuacións, discursos e entrega de diplomas e agasallos.

I GALA CINEMA NA ESCOLA

O pasado xoves 12 de maio no salón de actos do centro Ágora, desenvolveuse a I Gala de Cinema na Escola, programa educativo promocionado desde o Concello da Coruña e a correspondiente concellalía de Cultura. Os nosos alumnos e alumnas de 3º da ESO, participaron coa presentación da curtametraxe titulada "O derradeiro acorde", facendo un incuestionable papel, acadando catro premios e varias nominacións.

NORABOA E PARABÉNS!!!

1º ESO C CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

A loita contra a violencia de xénero é unha realidade moi presente no noso país, por iso o alumnado de 1º da ESO C quixo facer a súa achega a esta loita iniciándose, alá polo mes de febreiro, na producción deste vídeo que rematamos fai só uns días.

O DERRADEIRO ACORDE Terror na aula

Dentro do programa educativo CINEMA NA ESCOLA, os alumnos e alumnas de 3º ESO A, preséntannos un corto producido e protagonizado por eles. Podedes ver o resultado xunto con outras propostas doutros centros da cidade na seguinte dirección:   https://www.youtube.com/channel/UCb_tg2ZukLRI3a7BBWCBsmQ

Os cortos presentados van a concurso. O fallo do xurado farase público este xoves 12 de maio, nunha Gala de peche do programa no centro Ágora.

ROTEIRO EN BICICLETA 1º ESO

O pasado martes 03/05/22 tivo lugar a saida en bicicleta con 61 alumnos de 1º ESO, as 09:00 da maña saimos do cento acompañdos pola policia local e seguindo o carril bici chegamos a praza do Concello onde disfrutamos dun pequeno almorzo, voltando para o centro seguindo o mesmo itinerario de voltra as 13:00 horas.

Con anterioridade a saida todo o alumnado deste nivel asistiu o pasado luns 25 de abril a tres talleres que se desenvolveron dentro do horario lectivo cas seguintes tematicas: ergonomía en bicicleta, mecánica básica en bici e educación vial.

PREMIOS DÍA DO LIBRO

Con motivo da celebración do Día do Libro o 23 de abril. O equipo de biblioteca e o EDLG entregan os premios do Día do Libro:

Lidia Ventureira de 1º da ESO

Diego Mejuto de 3º da ESO

DONATIVO AO BANCO DE ALIMENTOS

O venres 22 de abril a AMPA do IES Salvador de Madariaga, como xa fixo en anos anteriores realizou a entrega dun donativo de 500€ ao Banco de Alimentos Rías Altas da Coruña. Moitas grazas pola súa colaboración e aportación. Tamén lembrar que máis de 50 alumnos e alumnas no mes de novembro, coma se fai todos os anos, participaron na gran recollida de alimentos en Mercadona e Hipercor de Marineda durante unha fin de semana.