INFORMACIÓN SIMULACRO (PLAN DE EVACUACIÓN)

INFORMACIÓN PARA O ALUMNADO DE COMO DEBE ACTUAR ANTE UN SIMULACRO

ALUMNADO

· O alumnado deberá actuar sempre de acordo coas indicacións do seu mestre/a e en ningún caso deberá seguir iniciativas propias.

· O alumnado ao que o profesorado lle encomendou unhas funcións concretas, responsabilizarase de cumprilas e de colaborar co profesorado para manter a orde do grupo.

· O alumnado non recollerá os seus obxectos persoais, co fin de evitar obstáculos e demoras.

· O alumnado que ao soar o sinal de alarma atópese nos aseos ou noutros locais anexos, na mesma planta da súa aula, deberá incorporarse con toda rapidez ao seu grupo. Si se atopa noutra planta, incorporarase ao grupo mais próximo que se atope no momento da saída. E posteriormente incorporásese ao seu grupo no punto de reunion dando aviso.

· Todos os movementos deberán realizarse de présa, pero sen correr, sen atropelar nin empuxar os demais

· Ningún alumno/deberaa deterse xunto as portas de saída.

· O alumnado deberá facer este exercicio en silencio e con sentido da orde e axuda mutuos, para evitar atropelos e lesións, axudando aos que teñan dificultades ou sufran caídas.

· O alumnado deberá realizar a evacuación respectando o mobiliario e equipamento escolar e usando as portas co sentido de xiro para o que está previstas.

· No caso de que nas vías de evacuación exista algún obstáculo que dificulte a saída na evacuación, será apartado polo alumnado, se fose posible, de forma que non provoque caídas das persoas ou deterioración do obxecto.

· En ningún caso o alumnado deberá volver atrás co pretexto de buscar irmáns menores, amigos ou obxectos persoais, etc.

· En todo caso os grupos permanecerán sempre unidos sen  disgregarse nin adiantar a outros, mesmo cando se atopen nos lugares exteriores de concentración previamente establecidos, con obxecto de facilitarlle ao profesorado o control dos mesmos.

EXPOSICIÓN HELMUT NEWTON

O pasado 22 de xaneiro un grupo de alumnado de 1º de bacharelato de Cultura Audiovisual, participou nunha visita-obradoiro fotográfico á exposición sobre Helmut Newton.

INTERCAMBIO CULTURAL EN FLORENCIA

O pasado xaneiro, á volta das vacacións de Nadal, do día 9 ao 13; o alumnado do noso centro de 1º de bacharelato disfrutou dun intercambio artítico-cultural cun instituto da cidade de Florencia. Os alumnos e as alumnas aloxáronse con familias florentinas e disfrutaron de diversas actividades.

VIAXE A ANDORRA 2024

A semana do 13 ao 20 de xaneiro un grupo de alumnos e alumnas de primeiro, segundo, terceiro e cuarto da ESO, participaron nunha viaxe á neve. O alumnado participante puido disfrutar das pistas de Grandvalira Resorts, sector Pal-Arinsal. O grupo xunto ao profesorado acompañante pernoctaron en La Massana, fixeron unha visita ao complexo termo-lúdico "Caldea" e tamén visitaron as rúas máis carismáticas de Andorra La Vella.

VISITA AO PARLAMENTO DE GALICIA

O pasado mes de decembro o alumnado de 3º da ESO do noso centro, participou dentro do programa "Coñece as túas institucións". A visita consistiu nun percorrido polo edificio da Xunta de Galicia, para despois visitar o Parlamento de Galicia e participar nun pleno en directo. O alumnado puido sentarse na sala de xuntas, donde se reune o goberno de Galicia, e así poder experimentar a responsabilidade do goberno.

ENCONTRO CON ARANTZA PORTABALES

O pasado 28 de novembro o alumnado de 2º de bacharelato, realizou un encontro con Arantza Portabales. O alumnado disfrutou dunha interesante charla-coloquio, firma de libros e preguntas.

.

CONMEMORACIÓN 25N

Esta mañá, no IES Salvador de Madariaga da Coruña conmemoramos o 25N ou Día internacional da eliminación da violencia contra as mulleres. Para isto, fixemos un acto no patio en repulsa da violencia no que participou toda a comunidade educativa. O coro do instituto interpretou "Every breath you take" de The police, que trata sobre unha persoa controladora e obsesiva que persegue a unha muller, e o que xa é todo un himno neste día, "A porta violeta de Rozalén", que nos recorda que sempre hai unha saída.
Ademais, durante o acto, léronse distintos testemuños de mulleres reais que no seu momento foron vitimas de violencia e un manifesto feito polo alumnado que condena estes actos. Finalmente, o alumnado de 1° da ESO creou un gran lazo humano (como se aprecia na fotografía) mentres todos gardamos un minuto de silencio en mostra de rexeitamento ante este tipo de comportamentos.

CONCURSO DE SAMAÍN

O venres pasado entregamos os premios do concurso de Samaín organixado polo EDLG e a Biblioteca do centro. O xurado valorou o texto de terror elaborado polo alumnado xunto coa cabaza caracterizada que o acompañaba. Entregouse un premio na ESO a Lucía Piñeiro e outro en Bacharelato a David Alfaro. Parabéns!!