Skip to Content

NOVAS FIN DE CURSO

DÍA NON LECTIVO

  • 16 DE MAIO

ACTO DE GRADUACIÓN 2º BAC

INSTRUCCIÓNS ABAU 2024

MATRÍCULA ABAU 2024.

 

1. NORMATIVA E INSTRUCIÓNS.

 

2. PRAZO E PROCEDEMENTO.

2.1. Prazos:

 

  • Convocatoria ordinaria: 16 e 20 de maio.

  • Convocatoria extraordinaria: 13 ao 17 de xuño.

 

Poderánse matricular nestes prazos todo o alumnado que teña superado o bachaerelato na convocatoria correspondente e non estea pendente da resolución dunha reclamación ás cualificacións finais de 2º de bacharelato, para os que haberá outro prazo: Instrucións CIUG punto 3.

 

2.2. Procedemento: É importante seguir esta secuencia.

1º paso:

 

  • Pagamento da solicitude do Título de bacharelato en entidade bancaria colaboradora. Prezo: 54 euros.Páxina da Axencia Tributaria de Galicia OV TRibutaria (Cidadáns). IR A: Pago taxas e prezos-Iniciar taxa-aberto-Iniciar taxa. Aí cubrir os datos que se indican no pantallazo.

    - Pago das taxas na axencia tributaria

          - Folla de liquidación das taxas na entidade bancaria

  • Presentación da solicitude do Título na Secretaria do Centro con copia do resgardo de ter afectuado o abono do Título de Bacharelato ou fotocopia do Título de xa telo, por presentarse de novo ás ABAU.

Liquidación:

 

Tarifa ordinaria 54,00 €

 

Familia numerosa de categoría xeral 27,03 €

 

Familia numerosa de de categoría especial 0 €

 

2º paso: Prematrícula ABAU. Documentación: É CONVENIENTE TRAER A DOCUMENTACIÓN COMPLETA E AS FOTOCOPIAS FEITAS PARA COMPLETAR O PROCESO.

 

  • Fotocopia DNI

  • No caso de EXENCIÓNS – punto quinto circular CIUG- copia da documentación que acredite a exención.

    Liquidación:

  • Tarifa ordinaria 63,67 €

  • Familia numerosa de categoría xeral 31,84 €

  • Familia numerosa de categoría especial, persoal das Universidades do SUG, persoas con discapacidade (33%), vítimas de terrorismo ou de violencia de xénero e beneficiarios do ingreso mínimo vital: Gratuíta

    NOTA: O alumnado que alegue ser membro de Familia Numerosa deberá aportar a fotocopia do Título de Familia Numerosa.

    A gratuidade aplicable ao persoal das Universidades do SUG deberá acreditarse mediante certificación dos respectivos Servicios de Persoal acompañada da fotocopia das páxinas do libro de familia onde figure o titular e o alumno ou alumna.

    A obtención de matrícula de honra en 2º de Bacharelato, aplícase á matrícula do 1º curso na Universidade, non ás ABAU.

     

3º paso: Prematrícula

 

  • A documentación xérase coa PRESENCIA DO ALUMNO/A na secretaría do centro: Impreso ofical de matrícula (datos persoais, académicaos e de matrícula ABAU). AVISO: É CONVENIENTE TER PENSADO AS MATERIAS ÁS QUE SE DESEXA PRESENTAR NA FASE VOLUNTARIA.

 

  • A prematrícula xera unha conta de usuario en Nerta e o estudante recibe os datos de acceso no seu correo electrónico. Cos datos, e despois de activar a conta, o alumnado pode acceder a Nerta e realizar o pagamento das taxas de forma telemática, cunha tarxeta de crédito. O pagamento queda recollido automáticamente en Nerta, non se necesita xustificante ao formalizar a matrícula presencialmente no centro.

  • Para o caso de realizar o pagamento da matrícula ABAU en ABANCA, imprimirase follla de liquidación na conta usuario de Nerta e, realizado o pagamento, traerase unha copia deste á secretaría do centro. Coa realización do pagamento queda rematado o proceso de matrícula. Instrucións pagamento taxas ABBAU

 

ACLARACIÓNS E DÚBIDAS.

 

1. Aclaración por parte do centro:

 

  • A Instrución 10/2023 sinala como datas de revisón no centro ás cualificacións outorgadas en 2º de Bacharelato, os días 20 e 21 de maio.

  • A CIUG establece como datas de matrícula, na convocatoria ordinaria, os días 16 e 20 de maio.

  • A mesma discordancia volve producirse na convocatoria extraordinaria.

 

2. O día 16 de maio é non lectivo no centro, como podo matricularme?

 

A) O ALUMNADO QUE NON VAIA A PRESENTAR NINGUNHA RECLAMACIÓN, MATRICULARASE O 16 E 20 DE MAIO (NOTA IMPORTANTE: O 16 de maio, A PESAR DE SER UN DÍA non lectivo , asecretaría do centro PERMANECERÁ aberta).

 

B) O período de reclamacións ás cualificacións ordinarias de 2º de bacharelato SERÁ os días 20 e 21 de maio. Resoltas estas ABRIRASE un novo prazo de matrícula para O ALUMNADO CUxAS RECLAMACIÓNS FORON ATENDIDAS.

 

C) LÉMBRASE AO ALUMNADO QUE ANTES DE VIR A MATRICULARSE É IMPRESCINDIBLE QUE TEÑAN ABOADO AS TAXAS DE SOLICITUDE DO TÍTULO DE BACHALERATO.

 

D) DADA A BREVIDADE DO PRAZO DE MATRÍCULA, RECOMÉNDASE AO ALUMNADO FACER LOS TRÁMITES O 16 DE MAIO PARA EVITAR AGLOMERACIÓNS OU PROBLEMAS DE ÚLTIMA HORA O 20 DE MAIO.

 

3. Alumnado NEAE.

 

- A CIUG foi notificada do alumnado presentado polo centro.

 

- As autorizacións foron recibidas e o alumnado notificado.

 

- O alumnado NEAE será informado da facultade na que se realizan as probas que, xeralmente non é a mesma onde está convocado o resto do centro. Serán notificados directamente do lugar de convocatoria.

 

4. Realización das probas.

 

- Facultad asignada: Comisión Delegada 08 Informática, no campus de Elviña.

 

5. Cales son as datas, horario, condicións e material para realización das probas?

 

- O alumnado será informado na reunión que terá lugar o día 15 de maio.

 

- Información tamén indicada na circular da CIUG. https://ciug.gal/PDF/ABAU2024/convocatoria_abau.pdf

 

https://ciug.gal/PDF/ABAU2024/horario_2024.pdf

 

 

A Coruña, 28 de abril de 2024.

 

A dirección

 

 

"DESTINO REAL" CINEMA NA ESCOLA

https://youtube.com/watch?v=t76SR1UkTIc&feature=shared

Desde o IES Salvador de Madariaga, presentamos Destino Real, a nosa proposta para o concurso Cinema na Escola. Sumerxete na nosa historia  e no noso destino onde só algúns poucos poderán pasar. A curta contén sorpresas... non vos perdades ningún detalle. Imos a concurso, axudanos a gañar! Dinfunde, dalle a me gusta e recorda velo completo.

CELEBRACIÓN DÍA DO LIBRO

O pasado 23 de abril, celebramos o Día do Libro no IES Salvador de Madariaga. Ao centro viñeron Quevedo, Cervantes, a Celestina, Rosalía, o pirata de Espronceda, Valle-Inclán entre outros. Dámoslles todo o noso agadecemento.

ROTEIRO ROSALIANO

O pasado martes 19 de marzo o alumnado de 1º de Bacharelato realizou o roteiro rosaliano “De Padrón polos camiños” no cal visitaron a casa de Rosalía de Castro, o pazo de Arretén, Iria Flavia e Padrón para acabar no Panteón de Galegos Ilustres en Santiago de Compostela.

 

DÍA INTERNACIONAL DA POESÍA

O pasado luns 18 de marzo, alumnado do noso centro de 4º da ESO, celebramos o Día Internacional da Poesía. Para o evento contamos coa participación de Dores Tembrás. Tamén participou o Coro de bacharelato do noso IES.

 

Enlace ao vídeo da visita da poeta Dores Tembrás: https://drive.google.com/file/d/1WxBtWKzvW5QPCEnaPuQQI5rzF1SeRbKg/view?usp=drive_link

 

CONVOCATORIA BECAS DO MEC 24/25

PARA QUE ESTUDOS PODES SOLICITAR UNHA BOLSA?

 

Para alumnos que no curso 24/25 estean matriculados en:

  • •Bacharelato 

  • •Cursos de acceso e de preparación para probas de acceso á Formación Profesional e cursos de formación específicos para acceso a ciclos formativos de grao medio e superior, impartidos en centros públicos e privados concertados  

  • •Formación Profesional de grao medio e de grao superior  

  • •Ensinos artísticos: profesionais e superiores  

  • •Ensinos de idiomas en Escolas Oficiais, incluída a modalidade a distancia 

  • •Ensinos deportivos  

  • •Estudos relixiosos superiores  

  • •Formación Profesional de Grao Básico  

  • •Ensino universitario: Grados, Máster...  

 

COMO SOLICITALA?.

1. ENTRA NA SEDE ELECTRÓNICA. https://sede.educacion.gob.es Todo o proceso de solicitude da bolsa realízase a través da sede electrónica do Ministerio de Educación, Formación Profesional e Deportes.

 

2. REXÍSTRATE.

 

  • ➔Para rexistrarte, necesitas un usuario e un contrasinal: 

 

  • •Se xa te rexistraches previamente para calquera outro trámite, a túa conta segue sendo válida e non fai falta que che volvas a rexistrar. 

  • •Se nunca te rexistraches, clica en «Rexístrese» e segue os pasos para crear unha conta.  

 

  • ➔Para acceder á solicitude de bolsa, podes facelo de dúas formas:  

 

  • •.Çon Cl@ve (claves electrónicas de administracións públicas) ou certificado electrónico, se dispós deles, ou  

  • •.Mediante o mesmo usuario e contrasinal cos que te rexistraches na sede electrónica.  

     

3.ENCHE O FORMULARIO. Unha vez dentro, tes que encher o formulario en liña. Neste paso, non che pediremos que achegues documentación porque as unidades encargadas da tramitación de bolsas consultarán todos os datos necesarios para comprobar que reúnes os requisitos para solicitala. Só en determinados supostos pedirémosche que achegas algún documento concreto.

 

4.IMPRIME O XUSTIFICANTE DE PRESENTACION. COMPROBA SE TE ATOPAS NALGUNHA DAS SITUACIÓNS PARA REMITIR DOCUMENTACION:

 
DIRECCION PARA REMITIR DOCUMENTACION Á UNIDADE DE BOLSAS
XEFATURA TERRITORIAL DÁ CORUÑA. CONSELLERÍA DE CULTURA, EDUCACIÓN, FORMACIÓN PROFESIONAL E UNIVERSIDADES

Servizo de Apoio aos Servizos Educativos . Sección de Bolsas de Estudo
R/ Vicente Ferrer, 2 - 15071 A Coruña

 

 

  • ➔PRAZO DE PRESENTACION DE SOLICITUDES: do 19 de marzo de 2024 ás 9 h., ata o 10 de maio de 2024 ás 15 h. (horas peninsulares)  

     

  • ➔PARA MAIS INFORMACION: https://www.becaseducacion.gob.es  

     

  • ➔DURANTE Os MESES DE AGOSTO E SETEMBRO DEBES ESTAR ATENTO Ao CORREO ELECTRONICO  

  • ➔Non o deixes para o final. Pide a túa bolsa aínda que non saibas o que vas estudar ou mesmo se vas ou non a estudar.  

V ENCONTRO DE COROS ESCOLARES

 

 

O pasado xoves 29 de febreiro o alumnado que cursa a materia de Coro e Técnica Vocal I e II pertencentes a 1º e 2º de Bacharelato, xunto co alumnado que conforma o Coro do IES Salvador de Madariaga asistiron ao V Encontro de Coros Escolares que se celebrou no auditorio do  Conservatorio Profesional da Coruña. Nesta actividade compartimos repertorio e escenario con outros centros educativos de diferentes áreas da provincia da Coruña. O noso centro presentou un repertorio de cinco temas de diferentes estilos que tiveron unha grande acollida polo público. Queremos felicitar ao noso alumnado pola calidade da súa interpretación e polo traballo realizado nas últimas semanas e agradecer tamén de maneira especial ao  alumnado debutante do Coro voluntario do Ies Salvador de Madariaga pola súa entrega e adicación.

Parabéns a todos !!!

Rosa Mª Rodríguez Rivas e Santiago Cañás Couselo ( Profesores de Música)

· Enlace á prensa:

https://www.laopinioncoruna.es/fotos/a-coruna-metro/2024/02/29/encuentro-coros-infantiles-conservatorio-musica-98823022.html

· Galería de fotos:

https://drive.google.com/drive/folders/1cRagyro7o5OiHYDOd5BZmI0_MJIIkn8V?usp=drive_link

· Vídeos:

https://drive.google.com/file/d/1TyvH7F8rKFqBLTc4Jt0mp9H6FQKUQsVm/view?usp=drive_link

https://drive.google.com/file/d/1JnarkpgSkd2KlxqWOKU3KyQ4XdRwExcx/view?usp=drive_link

https://drive.google.com/file/d/1Ntwu1Pjz7VL5oa832F5h6H7aLrjkWTOL/view?usp=drive_link

https://drive.google.com/file/d/1dZKScDJ3HoullWqiSSE1_G4w-E25LSDR/view?usp=drive_link

https://youtu.be/eNDa_E4FjVs?si=PtUFRkupiH_lrVdK 

 

 

 

8 M DÍA DA MULLER TRABALLADORA

Para celebrarmos o Día da muller traballadora e continuando coa actividade plurianual iniciada hai dous anos “As mulleres do noso instituto”, algunhas das alumnas do Equipo de Dinamización da Lingua Galega entrevistaron a Marita Lozano, unha das conserxes do noso instituto. Podedes escoitar a súa entrevista.

 

https://drive.google.com/file/d/1FoggLDaPtGUFhH8_bDQ56wZg3CYWT9Rg/view?usp=drive_link

EXPOSICIÓN HELMUT NEWTON

O pasado 22 de xaneiro un grupo de alumnado de 1º de bacharelato de Cultura Audiovisual, participou nunha visita-obradoiro fotográfico á exposición sobre Helmut Newton.

Distribuir contido


by Dr. Radut