Información relacionado co proceso de admisión de alumnado

Lista de admitidos

Están expostas as listas de admitidos, pódense consultar online na aplicación admisión/alumnado usando o nº identificador da solicitude.

Proceso de admisión (novas)

Todas as solicitudes de reserva dos centros adscritos foron admitidas. O período de matriculación será según plazos establecidos.

Solicitude de admisión Ordinaria:

• On-line preferentemente con chave365 ou certificado dixital.

• Presencial na Secretaría do Centro

O prazo para a presentación das solicitudes ordinarias (ED550B) é do 1 ao 20 de marzo de 2024.

No caso de ser precisa a baremación nalgún nivel por non haber suficientes prazas para a solicitude o día 21 de marzo se publicará a listaxe co número aleatorio asignado no caso de que non se lle puidese dar no momento da solicitude presencial.

Por este mesmo medio informarase das prazas dispoñibles no centro para os diferentes niveis.

Deberá ser acompañada da documentación acreditativa precisa (libro de familia, sentenza de separación, documentación acreditativa de alumnado con necesidades educativas específicas, matrícula en Conservatorios de Música e Danza….)

Instruccións xerais 2024/2025

ED550B-C-20222023 castelán