CHARLA DA USC SOBRE O DEBUXO EN LEONARDO DA VINCI PARA ALUMNADO DE DEBUXO TÉCNICO I E II E DE TECNOLOXÍA E ENXEÑERÍA I E II

O venres 15 de decembro de 2023 tivo lugar unha charla da USC (Universidade de Santiago de Compostela) na aula de Informatica 1 para o alumnado de Debuxo Técnico I e II (1º e 2º de Bacharelato) e de Tecnoloxía e Enxeñería I e II (1º e 2º de Bacharelato). A charla, organizada polo Departamento de Debuxo en colaboración co de Tecnoloxía, tratou sobre o Debuxo en Leonardo da Vinci coma vía de comunicación das suas ideas; a relación con outros protagonistas do seu tempo, a fe e a razon, o contexto político do Renacemento en Italia e as aportacions á pintura e arquitectura.

O conferenciante foi Javier López, enxeñeiro e profesor da Universidade de Santiago no campus de Lugo.