EXITOSA PARTICIPACIÓN DE ALUMNADO DE 4º DE ESO NO PROGRAMA CONCURSO DE RTVE "SABER Y GANAR"

Dúas alumnas e un alumno de 4º da ESO representaron ao noso Instituto no programa concurso Saber y Ganar da 2 de RTVE.

Carmela Taboada, Renata Pía Rial e Adrián López Bocija acudiron ao programa acompañados do profesor do Departamento de Xeografía e Historia, Juan Antonio Colao Barbas e acadaron unhas puntuacións moi meritorias, tal e como podedes ver nos dous programas nos que participaron emitidos durante as vacacións do Nadal.

O alumnado de 4º ESO que representou ao noso centro no programa de RTVE Saber y Ganar, Carmela, Renata e Adrián completaron a proba do Dobre Gran Minuto en tempo e acadaron a máxima puntuación de todos os centros escolares participantes a nivel nacional: 4620 puntos.

Aquí tedes os enlaces aos dous programas protagonizados por este excelente alumnado:

Programa do 29/12/2023

Programa do 03/01/2024

O alumnado, despois da súa brillante participación no concurso, recibiu uns agasallos por parte do noso centro educativo.

A prensa local recolle novas sobre este asunto e podedes lelas nestas ligazóns: no xornal La Opinión  despois do primeiro programa e nestoutra nova do 5 de xaneiro logo de rematar a súa participación coa maior puntuación de todos os institutos, o que os levou a acadar a cifra de 4620 euros. Tedes tamén as novas recollidas no xornal   La Voz de Galicia.

Tamén o xornal El Español recolle a crónica da súa participación nesta  noticia , onde dan conta da súa fazaña ao completar a proba do Dobre Gran Minuto en tempo cun pleno de 15 respostas correctas ás 15 preguntas formuladas.

Ademais acudiron á Cadea Ser foron entrevistados xunto co seu profesor e non descartan continuar a súa participación en máis concursos televisivos como Reacción en Cadena. Podedes escoitar a entrevista neste enlace .