JAM SESSION CON CLÁSICOS DO NADAL INTERPRETADOS POLO GRUPO DE MÚSICA DO INSTITUTO "DIJO 4" E INTERPRETACIÓN CORAL DE NADALIÑAS, PANXOLIÑAS E CÁNTICOS DE REIS

O día 20 de decembro tivo lugar ao longo da mañá a actuación do grupo de música do noso centro "Dijo 4", reforzado por algún alumnado de Música do centro, coordinado e dirixido polo profesor do Departamento de Música, Juan José Dios Cañada, interpretando clásicos temas musicais e panxoliñas propias do tempo de Nadal como antesala das vacacións. Os diferentes grupos do alumnado do Instituto foron asistindo, e participando, en distintas quendas, no Hall do noso cento a dita actuación. Nos interludios desenvolveuse a actuación dun grupo coral composto por alumnado do centro e dirixido pola profesora do Departamento de Lingua Galega e Literatura, Mar Hermida Pico, que interpretaron cantos de Reis e Nadal, típicos da tradición galega. As actuacións estiveron precedidas da presentación realizada polo alumno de 4º ESO B, Daniel Collazo Barcia.