CONMEMORACIÓN NO IES MONTE DAS MOAS DO 25N: DÍA CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO OU DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA SOBRE AS MULLERES

No IES Monte das Moas celebrouse o venres 24 de novembro a conmemoración do 25N Moas, Día da Violencia Contra as Mulleres con diversas actividades como unha exposición de cartaces e recomendacións de lecturas arredor do tema do feminismo ou novelas con historias que visibilizan e denuncian toda forma de violencia contra as mulleres. Tamén, entre outras iniciativas,  se fixeron sesións de fotos reivindicativas en contra da violencia sobre as mulleres nas que participou o alumnado, profesorado e persoal non docente; exposición na pantalla do vestíbulo do centro das actividades e fotografías realizadas sobre esta problemática no curso 2022-2023 e das realizadas no presente curso 2023-2024; e desde a Biblioteca e o EDLG ofrecéronse materiais de traballo sobre a cuestión para traballar nas titorías do noso Instituto.

As actividades estiveron dirixidas e coordinadas polo Equipo da Biblioteca e o EDLG.

Na conmemoración participou gran parte da comunidade escolar (alumnado, profesorado, persoal non docente) que veu vestida de violeta ou rosa este venres para mostrar o seu apoio á loita contra esta lacra.

Aquí tedes un video sobre a conmemoración do 25N en Moas; tamén tedes un ficheiro adxunto con máis fotografías sobre a conmemoración.

AdxuntoTamaño
Presentación-1.pdf9.63 MB