DESPEDIDA DE 4º DE ESO.

O mércores 21 de xuño tivo lugar no Salón de Actos do IES Monte das Moas un breve, "improvisado" e emotivo acto de despedida do alumnado de 4º de ESO nas últimas sesións da xornada. No acto houbo unha actuación musical do alumnado de Música de 4º de ESO en conxunto co grupo instrumental do noso centro, Dijo 4, e con algunhas alumnas de 3º de ESO, que reforzaron o labor coral da actuación. As cancións interpretadas foron traballadas na clase de Música baixo a coordinación do noso compañeiro Juan José Dios Cañada. No acto tamén houbo discursos do alumnado (Antía García Vidal e Julia Mosquera Alonso) e algunha breve intervención do alumnado (Clara Parga Verdía). Neses discursos de forma simpática, emotiva e agradecida fixeron referencia ao labor do profesorado que impartiu clase este ano en 4º de ESO e tamén ao Equipo Directivo, e, por suposto, á experiencia de ter vivido toda a etapa da Secundaria en Moas cos compañeiros desta extraordinaria xeración. En resposta houbo tamén discursos emotivos do profesorado facendo referencia ao alumnado de 4º de ESO (Marta Tato Lago e Margarita Fernández Iglesias, ámbalas dúas titoras de 4º de ESO) e do Equipo Directivo (Xabier Carballal).

MOITAS GRAZAS, EXTRAORDINARIA RAPAZADA DA XERACIÓN DE SECINDARIA DO MOAS 2019-2023 !!!

Aquí tedes algunhas fotos do acto.