CERIMONIA DE GRADUACIÓN DA PROMOCIÓN 2017-2023 DE 2º DE BACHARELATO.

O acto de celebración da Graduación da Promoción 2017-2023 do IES Monte das Moas tivo lugar o venres 19 de maio, ás 17:30 no Salón de Actos do noso Instituto, coa presenza do alumnado de 2º de Bacharelato da devandita promoción 2017-2023, as familias deste alumnado, o profesorado do alumnado de 2º de Bacharelato e outros profesores actuais e pasados do noso centro, o persoal non docente, e representantes da ANPA.

O programa do acto foi o seguinte:

·

PEZA MUSICAL INICIAL (“GAUDEAMUS IGITUR”*) CORRESPONDENTE COA ENTRADA DO ALUMNADO (por parellas).

·

DISCURSO DA DIRECTORA DO IES MONTE DAS MOAS (María Teresa Díaz Valiña).

·

PEZA MUSICAL (“CERO de Dani Martín*).

·

DISCURSO DO REPRESENTANTE DO  PROFESORADO DO IES MONTE DAS MOAS (Luis Martínez Lago).

·

PEZA MUSICAL (“MI GRAN NOCHE” de Salvatore Adamo*).

·

DISCURSO DO REPRESENTANTE DE 2ºA (Juan José Vila Trinidad).

·

BREVE PEZA TEATRAL DA COMPAÑÍA RAFALBERTO (Rafael Alonso Pica e Alberto Fachado Estévez).

·

DISCURSO DO REPRESENTANTE DE 2ºB (Adrián López Espiñeira).

·

PEZA MUSICAL COMPOSTA E INTERPRETADA PARA A CERIMONIA POR Xabier Gómez Romero (alumno de 2ºC).

·

DISCURSO DOS REPRESENTANTES DE 2ºC (Dante Fernández Antelo e Juan Manuel Pérez Rodríguez-Moret).

·

VIDEO CONMEMORATIVO DO ALUMNADO DA PROMOCIÓN 2017-2023 (realizado por Anxos Fuciños Calle).

·

ENTREGA DE ORLAS E IMPOSICIÓN DE BANDAS AO ALUMNADO POR PARTE DOS TITORES DO CURSO, DUNHA PROFESORA DO CURSO E DA DIRECTORA DO IES MONTE DAS MOAS  (María de la Vega Arcos Martínez entrega a 2ºA; Margarita Fernández Iglesias entrega a 2ºB; e Jorge Núñez Lodeiro entrega a 2ºC; a Directora, María Teresa Díaz Valiña entrega aos tres grupos ).

·

PEZA MUSICAL DE DESPEDIDA DO ACTO (“We’re all in this together da película High School Musical”*).

·

ÁGAPE NO PATIO DO INSTITUTO.

*PEZAS MUSICAIS INTERPRETADAS POLA BANDA DO INSTITUTO “DIJO CUATRO” COORDINADA E DIRIXIDA POR Juan José Dios Cañada.

**PRESENTADORES DO ACTO DE GRADUACIÓN: Celia Calderón Iglesias (2º A) e Dante Fernández Antelo (2ºC).

Aquí tedes o enlace para acceder ao video da promoción:

LIGAZÓN

Aquí tedes unha selección de fotografías da cerimonia e o ágape posterior: