CELEBRACIÓN DO DÍA DAS LETRAS GALEGAS.

O xoves 18 de maio, co gallo da celebración do Día das Letras Galegas, tivo lugar unha foliada no vestíbulo do Instituto, organizada polo Departamento de Lingua Galega e Literatura. Na animada foliada, organizada pola nosa compañeira Mar Hermida Pico e polo noso compañeiro Alberto Docampo Barreiro, á que asistiu en primeira instancia o alumnado de 1º de ESO, e, despois alumnado doutros cursos, cantaron os cantareiros irmáns Lago Hermida, Simón e Xoel,e as nosas alumnas cantareiras, Irene Pereiro Varela, Vera Martínez Rodríguez, Carolina Rey Valeiro, sabela Ares Dopico e Marta Lamas Castro; e bailaron os nosos compañeiros, Alberto Docampo Barreiro e Alberte Castro Romero, e as nosas alumnas, Carmen López Bocija, Selene Antelo Ares, Carmela Taboada Rodríguez e Noa Vila Orizales.