EXPOSICIÓN CONMEMORATIVA DO 25 DE ABRIL: A REVOLUCIÓN DOS CARAVEIS.

Para conmemorar a data da Revolución dos Caraveis que puxo fin á Ditadura militar de Portugal e conseguiu a implantación da Democracia no país irmán e veciño (25 de abril de 1974), o alumnado de Lingua Portuguesa do noso centro deseñou uns cartaces alusivos á data que se expuseron no Espazo Expositivo do noso instituto. Tamén o alumnado de Educación Plástica de 4º ESO, grazas á colaboración do Departamento de Educación Plástica e Visual decorou as letras da famosa canción Grândola Vila Morena, símbolo da revolución (a canción que deu inicio ao proceso revolucionario), do marabilloso Zeca Afonso...

Dentro de ti, ó cidade
Grândola, Vila Morena
Em cada esquina um amigo
Em cada rosto igualdade
Em cada rosto igualdade
À sombra duma azinheira
Que já não sabia a idade
Jurei ter por companheira
Grândola a tua vontade

Jurei ter por companheira
À sombra duma azinheira
Que já não sabia a idade

Aquí tedes un video elaborado pola nosa compañeira Ana Isabel Martínez Fernández con motivo da exposición.