Comercio e Marketing

VISITA DO LYCÉE JEAN MACÉ (RENNES)

Alumnado de Comercio Internacional acompañados dos 39 alumnos e alumnas do Lycée Jean Macé (Rennes). Marabillosa semana internacional no instituto.

VISITA DE ALUMNADO E PROFESORADO DE RENNES (FRANCIA)

Comezamos unha semana moi internacional: desde hoxe visítannos 39 alumnos e alumnas e 4 profesores do Lycée Jean Macé de Rennes (Francia). Ao longo destes cinco días  desfrutarán de diversos talleres co alumnado de Comercio Internacional, así como dunha chea de actividades culturais e visitas a empresas, entre outras cousas. BIENVENUE A LA COROGNE!

VISITAS A PULL&BEAR

Alumnos e alumnas de 1ºCS de Xestión de Vendas e Espazos Comerciais, e de 2ºCM de Actividades Comerciais realizaron sendas visitas á sede de Pull&Bear.

VISITA AO PORTO VIGO E A ZONA FRANCA

Alumnado de 1º e 2º curso de Comercio Internacional visitaron o porto e a Zona Franca de Vigo dentro das actividades complementarias programadas para este curso. Nada mellor que coñecer de primeira man o seu funcionamento!

PRIMEIRO ESCAPARATE DO 2020

Novo escaparate deseñado e realizado polo alumnado de 2º curso de Xestión de Vendas e Espazos Comerciais (módulo de Escaparatismo).

PROGRAMA ERASMUS+

Publicada a resolución provisional da comisión avaliadora do proxecto 2019-1ES01-KA103-062725 PRAXEUROPA. Consulta a información no blog de Proxectos Europeos.