Blogues

CALENDARIO DE EXAMES DE SETEMBRO E DATAS DE MATRÍCULA NA CONVOCATORIA EXTRAORDINARIA

Podedes consultar no arquivo adxunto o calendario de exames de recuperación de setembro, a data de entrega de notas, o período de reclamacións e o período extraordinario de matrícula.

EXCELENTES RESULTADOS NAS ABAU DO ALUMNADO DE 2º BACHARELATO

O IES MAXIMINO ROMERO DE LEMA está entre os 40 centros con mellores notas nas probas ABAU de Galicia, tal e como podedes consultar na seguinte ligazón.

Noraboa ao alumnado, profesorado e a toda a comunidade educativa polo gran esforzo feito durante este curso a pesares de ser unha situación excepcional para tod@s.

MULLERES GALEGAS NA TECNOLOXÍA - Entrevista de Íñigo a Ana Freire

Estreamos o verán cunha nova entrevista do proxecto 'Mulleres galegas na tecnoloxía'.

LIBROS DE TEXTO-CURSO 2020/2021

Podes consultar os libros de texto da ESO e de Bacharelato nos seguintes arquivos.

HORARIO DO MES DE XULLO

HORARIO DE APERTURA DO CENTRO: dende as 9:00 e ata as 14:00 horas.

HORARIO DE ATENCIÓN AO PÚBLICO EN ADMINISTRACIÓN: dende as 10:00 e ata as 13:00 horas.

OS DÍAS 10 E 16 DE XULLO O CENTRO PERMANECERÁ PECHADO POR FESTIVIDADES LOCAIS.

Revista a Cidá 2020

Nova edición da revista do Centro. DESCARGAR

Mulleres galegas na tecnoloxía - Entrevista de Adrián a Ana Bermúdez

Publicamos unha nova entrevista do proxecto 'Mulleres galegas na tecnoloxía'. Nesta entrega, Adrián entrevista a Ana Bermúdez.

O proxecto consta de catro entrevistas a mulleres que se adican a carreiras tecnolóxicas, realizadas por catro alumnos do 2º curso do Ciclo Básico de Formación Profesional de Informática de Oficina do IES Maximino Romero de Lema.

Ciclo Superior de Desenvolvemento de Aplicacions Multiplataforma modalidade de FP Dual (DAM)

O Centro acaba de incorporar este ciclo superior ao catálogo de oferta formativa TODA INFO DO PROCESO DE ADMISIÓN AQUÍ