Histórico

Histórico de novas do IES Leixa. As novas contidas neste histórico están desfasadas, caducadas ou anuladas.

Inauguración da aula tecnolóxica DentaLeixa

> 14.12.2022

O conselleiro de Educación, Román Rodríguez, acompañado pola directora xeral de FP, Mª Eugenia Pérez, a delegada territorial na Coruña, o xerente da área sanitaria, o inspector do centro, responsables da universidade, do colexio de hixienistas dentais e do colexio de odontoloxía, participaron no acto de inauguración da aula de tecnoloxía aplicada en FP que presentou a directora do centro, Ana Mª Roel. Tras a inauguración no salón de actos, se fixo un percorrido pola aula tecnolóxica e outros espazos do centro.

O acto rematou cun café e petiscos preparados polo alumnado do CEE Terra de Ferrol.

Inauguración da aula DentaLeixa (14.12.2022)

Certificados ER e IQNet de calidade

> 16.09.2022

O CIFP Leixa obtén os certificados ER e IQNet de calidade ISO 9001/2015.

Calendario escolar do curso 2022-2023

> 02.06.2022

Publicado no DOG o calendario escolar do curso 2022-2023.

Horarios da oferta modular

> 22.06.2021

Publicanse os horarios da oferta modular do curso 2021-2022:

Calendario de exames finais de bacharelato

> 26.05.2021

Calendario de exames finais de bacharelato:

Probas libres: xornada de acollemento e calendario de exames

> 24.05.2021

Publicado o calendario de probas libres de ciclos de formación profesional.

Probas libres para a obtención de títulos FP (LOE). Curso 2020-2021. Listaxe 1ª adxudicación ordinaria -

Publicada a listaxe da 1ª adxudicación ordinaria para as probas libres para a obtención de títulos de FP (LOE).

- Máis información

Premios Publicidade en Galego

Premios XVII Certame Publicidade en Galego: A estudante do ciclo superior de Deseño e edición de publicacións impresas e multimedia, Andrea Miñones García, acompañada pola profesora María Salas, a directora Ana Roel e o xefe de estudos Manuel Felpeto, recolleu o primeiro premio do XXVII Concurso Publicidade en Galego outorgado polo Parlamento de Galicia. O traballo premiado foi o vídeo titulado "Somos un 60 % de auga".

Entrega de premio (22.03.2021)