Taboleiro

Probas de certificación de linguas estranxeiras

Os alumnos que cursen no 2021/22 4ºESO, 2ºBAC ou 1º BAC poden certificar a súa competencia lingüística en B1,B2 ou C1...ler os docs adxuntos e a Orde do 27 de maio.

Visita de Eva Mejuto

Hoxe estivo no centro aínda que de xeito dixital Eva Mejuto a quen coñecíamos do Salón do Libro de Pontevedra onde nos acolleu en anos

2º Bacharelato. Exames extraordinarios

O alumnado de 2º bacharelato que non superou o curso na convocatoria ordinaria realizará do 16 ao 22 de xuño de 2021 os exames extraordinarios das materias de 2º bacharelato e das materias pendentes de 1º bacharelato.

O calendario destas probas extraordinarias é:

Entrega premios Olimpiada Cultural 3º ed

Acceso aos contidos da Xornada Virtual de Portas Abertas da UDC

A Universidade da Coruña mantén activa a web da Xornada Virtual:

Visita de Andrea Maceiras

Premer na imaxe

Vértice de Versos

Para celebrar o Día da Poesía (domingo 21 de marzo), o venres 26 de marzo ás 19:30 grazas ao Concello, na Casa da Cultura vaise proxectar o documental Vértice de Versos.

Olimpiada Cultural 20/21

Xa estamos de volta coa Olimpiada Cultural, se estades interesados seguide lendo: