Competencias Dixitais para 2º de bacharelato

O próximo venres 12 de abril ás 12:00 terá lugar a proba para a certificación de nivel das competencias dixitais ComDix Intermedio - Área 4 para alumnos e alumnas de 2º de bacharelato que o solicitaron no seu momento.

No seguinte enlace está a ferramenta "Demo da proba":

DEMO DA PROBA

É conveniente que os que estén inscritos se familiaricen coa mesma.

As instruccións para o alumnado son:

INSTRUCCIÓNS ALUMNADO

11ª Convocatoria Becas Eurolingua 2024: Inglés en Irlanda

Eurolingua Venairlanda® lanza a súa 11ª convocatoria de Bolsas Eurolingua para a realización de Cursos de Inglés en Irlanda de dúas semanas de duración durante o verán nun programa de inmersión todo incluído. Constan dun lote global de 20 bolsas dirixidas a estudantes universitarios, de secundaria, bacharelato ou formación profesional cunha dotación orzamentaria achegada por Eurolingua Venairlanda na súa totalidade.

Xornada de portas abertas

Estimado alumnado e familias:

Dende o Departamento de Orientación queremos achegarvos esta información que consideramos poder resultar de utilizade nestes momentos nos que é necesario tomar decisións vocacionais e profesionais.

Van ter lugar varias xornadas de portas abertas (tanto presenciais coma virtuais) en diferentes universidades e campus galegos, así como nun centro integrado de formación profesional da contorna.

Tedes no seguinte enlace, a información necesaria xuntos cos formularios de inscrición:

Xornadas de portas abertas

Bolsas Ministerio Educación: do 19/03 ao 10/05

PARA QUE ESTUDOS PODES SOLICITAR UNHA BOLSA?

Para alumnos que no curso 24/25 estean matriculados en:

• Bacharelato

Información sobre as probas ABAU - Universidade da Coruña

Co fin de informar sobre as porbas ABAU e o proceso de admisión paro o curso académico 24/25, a Universidade da Coruña elaborou uns videos curtos "Falemos da Abau":

Parte I: Contexto da Abau

Parte II: Proba de acceso

Parte III: Proceso de admisión

Lois Pérez nos visitou na biblioteca

Para ver todas as fotos premede na galería.

Información da viaxe a París

Nos seguintes enlaces se encontran dous ficheros con información da viaxe a París organizado polo Departamendo de Francés:

Folleto da viaxe a París

Plan de viaxe

Reservas Curso 2024/25 centros adscritos

Todas as reservas realizadas por parte de alumnado de centros adscritos foron admitidas polo que quedan prazas libres para alumnado de centros NON adscritos que desexen incorporarse ao IES Fernando Esquío no curso 24/25.