SAÍDA A LUGO

Por iniciativa do EDLG, o alumnado de 2º ESO asistíu este luns 4 de decembro á conferencia titulada "Mulleres, ciencia e tecnoloxía: unha historia interminable", que se celebrou na Deputación de Lugo e que foi impartida por Mari A. Lires, doutora en Química, premio UVIGUALA da Universidade de Vigo (2017), profesora de  Didáctica das Ciencias Experimentais na Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte da Universidade de Vigo.

Como sabedes, novembro foi o mes da Ciencia en galego, e ademais é un mes no que a reivindicación da igualdade de xénero se fai especialmente relevante, tamén no eido da ciencia. A doutora Lires conxuntou ambos aspectos nunha charla moi interesante e reivindicativa, amosándonos a contribución de mulleres científicas de todas as épocas e continentes sen as cales a ciencia non sería hoxe o que é.

Aproveitando que nos atopabamos en Lugo, o alumnado puido coñecer a muralla romana, percorrendo o seu perímetro nunha chuviosa mañá de decembro.