PREMIOS "ATRÉVETE A TER UNHA IDEA"

A finais do curso pasado, as alumnas Uxía García Blanco, Celia Amoedo Fandiño e Aroa Charlín Fariña enchéronnos de ledicia ao resultar premiada a súa idea de negocio, coa que participaron no certame "Atrévete a ter unha idea" que organiza a Xunta de Galicia para promover o emprendemento entre o alumnado galego. A súa proposta, chamada "Children's books", consiste na creación dunha plataforma de publicación de libros para a rapazada menor de idade. Este mércores 18 de outubro achegáronse ata Santiago para recoller o premio, acompañadas polas profesoras Raquel Fdez. Parada, coordinadora do proxecto, e Andrea Bugallo, así como polos compañeiros e compañeiras de 2º  da ESO que participaron no certame. Parabéns ás rapazas premiadas, e a todo o alumnado participante!

O Diario de Arousa fíxose eco da noticia, que podedes ler nesta ligazón: Diario de Arousa

(Preme aquí para acceder ao álbum de fotos e vídeos)