Complementarias

19/05/2023 12:10

Departamento: Orientación.

Cursos: 4º ESO e 1º BAC.

Teatro "¡Qué unión, Dios Santo!"

O alumnado de 4º da ESO representa a obra "¡Qué unión, Dios Santo!" para financiar a súa viaxe de estudos. Non cha perdas, haberá teatro e sorteos!! A cita terá lugar o xoves 30 de marzo ás 19.30, no Cine Avenida de A Rúa. Agardamos por ti!

Saída FP Innova 2023

FP InnovaO alumnado do Ciclo Medio de Sistemas Microinformáticos e Redes, de 2º Curso do Ciclo Básico de Informática de Oficina e o que cursa a materia TIC en 4º da ESO asistiron á Saída organizada dende o Departamento de Informática do IES Cosme López Rodríguez para asistir á AMTEGA e ao Co

Día de Rosalía de Castro

Actividades previstas polo día de Rosalía de Castro na Biblioteca

Imaxe de Rosalía de Castro

Xoves 23 de Febreiro:

1º Recreo:

-Alborada na Biblioteca co coro de alumnos/as de 3º ESO: Interpretación da adaptación musical feita por Alba Hernández da canción "Adiós ríos, adiós fontes" de Amancio Prada.

-O alumnado de 2º de Bacharelato fará unha lectura de poemas de elaboración propia.

2º Recreo: