Como configurar a automatriculación de alumnado

Á hora de matricular ao alumnado nun curso, podemos facelo de dous xeitos principalmente:

• Matriculación manual: no que @ profe encárgase de matricular ao alumnado procurando o seu nome e apelidos. Esta opción é accesible desde o apartado de Participantes do curso ou desde o menú de Administración do curso > Usuarios > Usuarios matriculados. Máis información en Como xestionar os usuarios dun curso.

• Automatriculación: que permite que o alumnado se matricule no curso por sí mesmo.

Para configurar os métodos de matriculación iremos ao menú Administración do curso > Usuarios > Métodos de matriculación

Normalmente aparecerá unha ventana como a seguinte:

Podemos activar ou desactivar cada método de matriculación facendo click no icono do "ollo" .

Podemos configuralo no icono da "roda" . No caso da automatriculación aparecerá unha pantalla como a seguinte:

Entre as opcións máis destacadas da configuración da automatriculación, a "Chave de matriculación" permite establecer un contrasinal que se lle pedirá ao alumnado que se queira matricular no curso e que @ profe deberá ter proporcionado antes ao grupo de alumnado. Por defecto o rol dos usuarios automatriculados será o de estudante (Student). Outras opcións permiten establecer un periodo de matriculación entre dúas datas, unha duración en días, etc.

Desde o punto de vista do alumnado que se quere automatricular nun curso, en primeiro lugar deberá procurar o curso no índice da Aula Virtual e para matricularse pediráselle a Chave de matriculación nunha pantalla como a seguinte:

Última modificación: Martes, 13 de Setembro de 2022, 10:45