O CURSO QUE AGORA COMEZA.....

Tagged:

Estimadas familias:

Despois dun comezo de setembro no que as informacións da Consellería de Educación variaban cada pouco, finalmente confirmousenos que a Educación Secundaria Obrigatoria debía desdobrarse para acadar as distancias de seguridade entre o alumnado que marcan os protocolos (1,5 metros) e que o bacharelato, polo menos ata que cambien as condicións sanitarias, sería semipresencial. O esforzo do claustro do profesorado por preparar o centro para as novas condicións está a ser grande. Tivemos que converter en aulas espazos que normalmente non o son e tivemos que adaptar as aulas que sempre usamos ás novas ratios. Queremos que o noso centro sexa un lugar seguro, e levamos tempo traballando con este obxectivo. Pedímosvos a vosa colaboración, nun ano que se prevé duro, na concienciación dos vosos fillos e fillas por manter as medidas de prevención que recomendan as autoridades sanitarias. Nós traballaremos con eles neste mesmo sentido.

En breve comunicaremos as horas de presentación do alumnado os días 23, 24 e 25 de setembro.

Unha aperta e moito ánimo neste curso diferente que está a piques de comezar.

O Equipo Directivo