Usuario: Acceso

EXAMES DE SETEMBRO

No documento adxunto figura o calendario de exames de setembro.

LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2021-2022

Adxuntamos a lista de libros de texto para o curso 2021-2022. Os workbook de inglés deberán mercarse on line. As instrucións para a compra están noutro documento adxunto.

100% DE APROBADOS NA ABAU NA CONVOCATORIA ORDINARIA

Parabéns ao alumnado de 2º de bacharelato e a todo o profesorado do centro que contribuiu ao que TODO O ALUMNADO que se presentou á convocatoria ordinaria das ABAU a aprobase.

DEVOLUCIÓN DE LIBROS DE TEXTO E ENTREGA NO CENTRO DO SOBRE DE MATRÍCULA

DÍAS PARA A DEVOLUCIÓN DOS LIBROS DE TEXTO DO FONDO DA XUNTA e DO FONDO DA ANPA  E PARA ENTREGA DOS SOBRES DE MATRÍCULA.

Igual que o curso pasado, a devolución dos libros que o Fondo libros da XUNTA deixou ao alumnado farase o mesmo día que a devolución dos libros da ANPA e a entrega no centro do sobre de matrícula para o curso que vén. Os sobres de matrícula xa están á venta na conserxería do instituto. Para recollelos non é preciso pedir cita.

Aínda que o prazo oficial de matrícula é do día 25 de xuño ao 10 de xullo, para evitar aglomeracións establecemos, de xeito preferente, os seguintes días de devolución dos libros e entrega no centro dos sobres de matrícula:

- Alumnado que se matricula en 1º ESO: 23 e 24 de xuño

- Alumnado que se matricula en 2º ESO: 25 e 28 de xuño

- Alumnado que se matricula en 3º ESO: 25 e 28 de xuño

Alumnado que se matricula en 4º ESO: 29 de xuño

Alumnado que se matricula en 1º BACH: 29 de xuño

Alumnado que se matricula en 2º BACH: 30 de xuño

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2021-2022

Publicada a Orde pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar.

O prazo de presentación de solicitudes é dende o 21 de maio ata o 22 de xuño.

De preferencia, as solicitudes presentaranse de xeito telemático. O Código do procedemento é o ED330B.

Achegamos o arquivo da Orde.

PROCEDEMENTO DE RECLAMACIÓNS

Achégase documento coas indicacións para a reclamación de cualificacións.

ADMISIÓN CURSO 2021-2022

Xa están publicadas as listas de alumnado admitido para o curso 2021-2022 na aplicación da Xunta e no interior do instituto.

VACANTES

No documento adxunto están as prazas vacantes para o curso 2020-2021

SOLICITUDES DE ADMISIÓN

Achegamos información sobre as solicitudes de admisión para alumnado novo que se queira incorporar ao noso centro.

A solicitude farase, preferentemente, de xeito electrónico. De necesitar acudir ao centro, pregamos pidan cita no teléfono 886120429.

A zona de influencia do IES Carlos Casares pódese consultar premendo neste enlace: zona de influencia

Charla on line para familias de 1º, 2º e 3º ESO

Estimadas familias:

O xoves 4 de febreiro de 2021, dende as 18 horas ata as 20 aproximadamente celebrarase on line, a través da plataforma Cisco Webex, unha charla a cargo de Raquel Pedrouso, facilitadora de procesos de aprendizaxe e Coaching executiva e de equipos. Falará sobre por que desenvolver a Intelixencia Emocional nas familias, sobre as emocións básicas e a identificación, regulación e expresión emocional. Intentará dar tamén as claves para potenciar a saúde e benestar emocional das familias. Esta charla enmárcase no programa Educación Responsable, da Fundación Botín,  que se desenvolve no noso centro nos cursos de 1º, 2º e 3º da ESO. As familias deses cursos recibiron por AbalarMobil o enlace para acceder.

Un saúdo.