Blogue deadmin

ANPA

VIAXES FIN DE CURSO

reclamación de cualificacións 2º de Bacharelato

O alumnado ou, de ser o caso, proxenitores ou as persoas titoras legais que non estean de acordo coas cualificacións ou decisións adoptadas na avaliación final ordinaria ou extraordinaria de 2º de Bacharelato poderán solicitar unha reclamación no centro seguindo o procedemento que se detalla a continuación:

1º) Poderán solcitar as aclaracións que consideren precisas á persoa titora ou ao profesorado responsable da materia, de acordo co procedemento establecido nas normas do centro.

2º) No caso de que persista o desacordo, poderán solicitar por escrito á dirección do centro a revisión da devandita cualificación ou decisión os días 20 e 21 de maio de 2024.

Poden atopar máis información sobre o procodemento premendo no icono de reclamacións de cualificacións.

Aberto o prazo para a solicitude dos premios extraordinarios de Bacharelato

Poderá optar a este premio ao alumnado que cumpla os siguientes requisitos:

a) Ter finalizado os estudos de bacharelato neste curso 2023/24 nun centro docente da Comunidad Autónoma de Galicia

b) Que obtivese unha nota media de bacharelato igual o superior a 8,75.

O plazo de presentación de solicudes: 29/04/2024  - 28/05/2024

Poden presentar a súa solicutde a través da sede electrónica da xunta

No seguinte enlace atoparán as bases que regulan o concurso:

APERTURA DO DO PROGRAMA MUNICIPAL DE INMERSIÓN EN LINGUA INGLESA

A vindeira semana abre o prazo de solicitude de praza para participar no "PROGRAMA MUNICIPAL DE INMERSIÓN EN LINGUA INGLESA"

O programa está dirixido ao alumnado de 3º de ESO de centros educativos do Concello de Vigo sostidos con fondos públicos".

O prazo de presentación de solicitudes é do luns 8 ata o venres 19 de abril, ambos os dous inclusive, e o formulario de solicitude xunto coa documentación requirida deberá presentarse no REXISTRO XERAL DO CONCELLO DE VIGO (Vía Telemática ou presencial).

No seguinte link podedes ver as bases da convocatoria

Aberto prazo para solicitar as bolsas de bacharelato, FP e estudos universitarios do MEC

O prazo de solicitude da BECA será do 19 de marzo ata o 10 de maio.

Podes ver a convocatoria no seguinte ENLACE e no aprtado de bolsas existente no menu do alumnado

Web da ANPA

A ANPA do noso centro xa ten nova WEB