Select event terms to filter by
Select event type to filter by
« Mércores Febreiro 07, 2024 »
Mér
Start: 07/02/2024 10:30
End: 07/02/2024 18:00

4 alumnos de 4º ESO participan na olimpiada de Xeoloxía o mércores 7-2-24 de 10:30 a 18:00 horas.

A actividade está organizada polo departamento de Ciencias Naturais

Start: 07/02/2024 10:30
End: 07/02/2024 18:00

O mércores 7 de febreiro 47 alumnas e alumnos dos centros IES Concepción Arenal e IES Fernando Wirtz de A Coruña, IES Afonso X de Cambre, IES Concepción Arenal de Ferrol, IES Fernando Esquío de Neda, IES Virxe de Cela de Monfero e do IES Cabo Ortegal de Cariño participaron na XV Olimpíada de Xeoloxía no IES Cabo Ortegal.

Ás 10:30 horas a alcaldesa de Cariño Ana María López Fernández e a tenente alcalde Laura García Ruíz recibiron ao profesorado e ao alumnado dos 7 centros da provincia da Coruña participantes.

Unha vez rematado o acto de recepción realizaron unha xincana xeolóxica na contorna do Cabo Ortegal para a continuación dar paso ás probas teóricas no IES Cabo Ortegal de Cariño.

Despois dun bo xantar, participaron nunha visita de campo por algúns dos principais puntos do Xeoparque, guiados polo Doutor en Xeoloxía Francisco Canosa.

E para finalizar, entregaronse os diplomas ás gañadoras e ós gañadores das probas da maña, que foron:

Mellor grupo mixto: IES Alfonso X O Sabio (Cambre) e IES Concepción Arenal (Ferrol)

1º premio: Alejandro López - IES Concepción Arenal (Ferrol)

2º premio: Iván Arca - IES Alfonso X O Sabio (Cambre)

3º premio: Diego Sánchez- IES Fernando Wirtz (A Coruña)

Áccesit 4ºESO: Román Rojo - IES Rafael Dieste (A Coruña)

O gañador do 1º premio participará na fase española, que se celebrará o 13 de abril en Zamora. Moita sorte!!!