Revista Golfiño

Números publicados da Revista Golfiño

Na primavera de 1997, un grupo de golfiños chegaron á praia da Basteira acompañando a un deles que viña morto. Varios alumnos do IES Cabo Ortegal puxeron en marcha un proxecto científico que consistiu en recuperar o seu esquelete para conservar memoria do feito. Pouco despois nacía a revista Golfiño que, desde 1998 até 2009, foi dando conta de todo o acontecido no centro. Nas súas páxinas, sempre abertas á colaboración de Departamentos, alumnos e profesores, foron quedando plasmadas as saídas didácticas, as visitas que recibimos ou fixemos, a vea creativa do alumnado, a súa habelencia para o debuxo e a fotografía así como todas as inquedanzas que ao longo destes anos marcaron a vida no centro e que hoxe rememoramos cun nostálxico sorriso.

PREME SOBRE A PORTADA DA REVISTA QUE QUERES VER