PROGRAMACIÓN VIAXE A SEVILLA E CÁDIZ. 30-31 MARZO 1-2 ABRIL

VIAXE DE ESTUDOS HUMANIDADES E CC. SOCIAIS 2016

A viaxe de estudios ten como obxectivo acercar ós alumnos a exemplos do patrimonio histórico artístico diferentes aos que poden visitar cerca do instituto Auga da Laxe. Prof. José Mª Bernal Bárcena y Roberto Vázquez Rozas.

Os contidos da viaxe complementan as materias de Latín, Xeografía de España e Hª da Arte facilitando a súa comprensión grazas ao coñecemento directo de obras, paisaxes naturais e humanos.

O costo da viaxe é de 180 euros que inclúen os gastos de transporte, hotel con almorzo e cea e as entradas dos sitios visitados. Os xantares non están incluídos, o do primeiro día pódese levar da casa. Os alumnos xa fixeron ingresos por vendas e reserva, teñen que entregar o que resta do prezo antes das vacacións de Semana Santa.

ITINERARIO:

Mércores 30 de marzo

7:00 Instituto, 7:15 saída de Gondomar, 15:00 comida en Malpartida, Cáceres, visita aos Berruecos, paisaxe natural. 17:00 visita guiada ao museo Wolf Wostell. 21:00 chegada ao hotel Xardín da Reina, Sevilla. Cea e descanso.

Xoves 31 de marzo

8:00 almorzo. 8:30 traslado en autocar a Santi Ponce. 9:00 visita á cidade romana de Itálica. Traslado en autocar: 11:15 visita ao Museo Arqueolóxico de Sevilla. 13:00 Parque de Mª Luísa e praza de España, 14:00 Visita ao barrio de St. Cruz, tempo para xantar. Pola tarde visita aos Reais Alcázares, a catedral e o seu entorno: antiga fábrica de tabacos, arquivo de Indias, ponte de Triana, as setas, ec. Tempo libre. 20:00 traslado en autocar ao hotel, cea e descanso.

Venres 1 de abril

8:00 almorzo. 8:30 traslado en autocar a Baelo Claudia na praia de Bolonia (Parque natural, Cádiz). 12:00 visita aos restos urbanos da cidade romana. 13:30 tempo para a praia e a duna xigante. Tempo para xantar. Pola tarde visita a Tarifa ou Zahara dos Atúns e regreso a hotel en Sevilla, cea e descanso.

Sábado 2 de abril

8:00 almorzo. 8:30 traslado a Mérida, 12:30 visita ao Museo Nacional de Arte Romano, tempo para xantar e traslado en autocar de volta a Gondomar. Hora estimada de chegada 23:00.