Matemáticas

Plan de recuperación das materias pendentes. Curso 2023-24

Datas dos exames de pendentes:

1ª parte: 9 de novembro de 2023 ás 16:30 horas no salón de actos

2ª parte: 25 de xaneiro de 2024 ás 16:30 horas no salón de actos

Fai clic nos adxuntos para descargar o boletín de exercicios correspondente a materia pendente.

Plan de recuperación de pendentes. Curso 2022-2023.

Desde aquí podes desgargar o boletín de exercicios para traballar a materia pendente.

Charla "O teu algoritmo"

Hoxe martes, organizada polos departamentos de Matemáticas e Tecnoloxía, unha gran parte do alumnado de 1º de Bacharelato de Matemáticas I e TIC I asistiu á charla "O teu algoritmo", a cargo de Jaime González, da Escola de Telecomunicacións da Universidade de Vigo. Grazas!

LigaMats

Un grupo de alumnas de 4ºESO participou a semana pasada na Ligamats, un concurso no que teñen que resolver problemas, xogos e actividades relacionadas cos talleres que forman parte da XVI edición de Imatxina, un programa de actividades relacionadas coas matemáticas que organiza en Vigo a Fundación Escola Rosalía desde o 27 de febreiro ata o 18 de marzo.

Premio de innovación educativa

Felicitacións para a profesora Noemí Fernández Sampayo porque o xurado do VII Premio de Innovación Educativa convocado por Escola Viva outorgoulle o primeiro premio polo seu traballo 'Wiki de Matemáticas'.
»

Concurso de Fotografía Matemática

O departamento de Matemáticas coa colaboración do Equipo de Dinamización Lingüística organiza o Concurso de Fotografía Matemática que se vai rexer segundo as seguintes bases:

BASES