Secretaría

Bolsas do Ministerio de Educación para alumnado con necesidade de apoio educativo

Convocadas axudas para alumnado con necesidade de apoio educativo do Ministerio de Educación. Poden atopar información sobre a convocatoria no documento adxunto e na seguinte ligazón: https://www.educacionyfp.gob.es/servicios-al-ciudadano/catalogo/estudiantes/becas-ayudas/para-estudiar/deportivas/necesidad-especifica-apoyo-educativo.html

PRAZOS DE MATRÍCULA PARA O CURSO 2021/2022

Achégase un cartaz cos prazos de matrícula para o curso 2021/2022.

As familias do novo alumnado que se incorpore ao IES As Bizocas para estudar 1º ESO deberán recoller previamente o sobre coa documentación necesaria para formalizar a matrícula a partir do venres 25 de xuño (incluído) en horario de 09:30 h a 13:30h.

LISTA DEFINITIVA DE ALUMNADO ADMITIDO PARA 2021/22

Publícase a listaxe DEFINITIVA de alumnado admitido/excluído para estudar no IES As Bizocas no curso académico 2021/2022.

LISTA PROVISIONAL DE ALUMNADO ADMITIDO PARA 2021/22

Publícase a listaxe provisional de alumnado admitido/excluído para estudar no IES As Bizocas no curso académico 2021/2022.

Resolución do procedemento de distribución de máscaras: alumnado beneficiario

Dado que no prazo establecido para esta convocatoria pola Consellería de Cultura, Educación e Universidade non se presentou ningunha solicitude, o alumnado que resulta beneficiario das máscaras coincide co alumnado que foi beneficiario este curso 2020/21 do vale para adquirir material escolar.

PRAZOS DE MATRÍCULA PARA 2020/2021

LISTA DEFINITIVA DE ALUMNADO ADMITIDO PARA 2020/21

Publícase a listaxe DEFINITIVA de alumnad

LISTA PROVISIONAL DE ALUMNADO ADMITIDO PARA 2020/21