Novas relevantes

Curso 2021 - 2022

Libros de texto curso 2021/2022

Publicada a listaxe para o curso seguinte.

Admisións do fondo de libros 2021/2022

Informamos de que xa están publicadas no taboleiro de anuncios do centro (hall) as listaxes provisionais de admitidos e excluídos do Fondo Solidario de libros.

No caso de alumnado admitido, indícase únicamente o número de libros que lle corresponden pero non de que materias se trata, xa que ata Septembro non se pode realizar esta asignación por faltar devolución e matrícula de alumnado que se presente a convocatoria extraordinaria.

No caso de alumnado excluído, indícase a causa de exclusión e poderán presentar reclamación no prazo de dous días seguintes á publicación.

Vales para adquirir material escolar

Informamos de que xa están publicadas no taboleiro de anuncios do centro (hall) as listaxes de alumnos beneficiarios da axuda para adquisición de material escolar, e as solicitudes excluídas.

No caso de alumnado admitido, xa poden pasar a recoller o vale a Secretaría.

No caso de solicitudes excluídas, indícase a causa de exclusión e podrán presentarse reclamacións no prazo de dez días seguintes á publicación.

Os interesados poderán consultar o estado do seu expediente (reparto de libros do fondo e vales) accedendo á aplicación no menú "Cidadáns".

Calendarios de xuño e setembro e instrucións matrícula

• O horario de entrega de documentación de matrícula no centro é de 9:00 a 14:00

Un paseo polo centro

Aquí podedes descargar a presentación que fixemos cos centros adscritos para que deades un pequeno paseo polo noso centro.

Solicitudes do fondo de libros de texto para o curso 2021-2022

As solicitudes poderán presentarse por dúas vías:

1. A través da sede electrónica, no procedemento ED330B
2. Descargando os anexos I e II, cumprimentándoos e entregándoos no centro

Máis información na aplicación de FondoLibros da Consellería

Xela Arias

XI MOSTRA VIVA DE INSTRUMENTOS MUSICAIS

Enlace ás mostras doutros anos

Encontro Literario con Antía Yáñez

O pasado venres 6 de marzo visitou o noso centro a escritora Antía Yáñez, autora de dous libros que o noso alumnado leu previamente: Senlleiras e O misterio de Portomarín. Levabamos meses traballando na aula sobre estas novelas que tanto nos gustaron e desfrutamos compartindo as nosas lecturas coa autora e tamén facéndolle preguntas. O alumnado do Club de Lectura de 4º da ESO entrevistou a Antía Yáñez, mentres que os de 1º da ESO agasallárona con cartas e debuxos. A autora acompounos grazas á axuda concedida a este instituto polo Ministerio de Cultura y Deporte dentro do programa “Encuentros Literarios”.

+fotos

Viaxe á neve 2020

Este ano volvemos facer a viaxe á neve, a BoÍ Taüll.

Situada no Pirinero de Lleida, a estación de esquí, ofrece todo o necesario para disfrutar destes deporte ao máximo nivel.

Durante a tempada invernal son moitos os visitantes que atraídos pola beleza da paisaxe e polas ganas de practicar o esquí.

Conmemoración do día da paz e a non violencia: EL SILENCIO DE OTROS

Con obxecto da conmemoración do Día da paz e a non violencia no noso Centro levo a cabo por parte do Departamento de Filosofía a presentación e charla sobre O silencio doutros, película documental gañadora de varios premios a nivel do estado e tamén a nivel internacional, entre outros o premio de Cinema pola Paz da  Berniale.  A presentación correu a cargo de Celso López e a charla de Miguel Ángel Gómez, Gus, represaliados do franquismo, que respondeu ás preguntas do noso alumnado durante a charla.

“A película acompaña a vítimas sobreviventes do réxime franquista no seu proceso de procura de xustiza. A directora e o director entrevistan a persoas que non puideron localizar aos seus defuntos asasinados, desexando darlles sepultura; tamén a mulleres cuxos fillos recentemente nados fóronlles arrebatados, para terminar con aqueles que protestaban ante a ditadura e foron  torturados. En todos os casos póñense nomes, rostros e bágoas a todas estas persoas.” (https://es.wikipedia.org/wiki/El_silencio_de_otros)

Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=i3ZEb8A6VKE