Novas relevantes

Curso 2020 - 2021

Convocatoria dos exames de accesos a graos medios e superiores

Revisar o apartado de Orientación para máis información

Videoconferencias

XI MOSTRA VIVA DE INSTRUMENTOS MUSICAIS

Enlace ás mostras doutros anos

Encontro Literario con Antía Yáñez

O pasado venres 6 de marzo visitou o noso centro a escritora Antía Yáñez, autora de dous libros que o noso alumnado leu previamente: Senlleiras e O misterio de Portomarín. Levabamos meses traballando na aula sobre estas novelas que tanto nos gustaron e desfrutamos compartindo as nosas lecturas coa autora e tamén facéndolle preguntas. O alumnado do Club de Lectura de 4º da ESO entrevistou a Antía Yáñez, mentres que os de 1º da ESO agasallárona con cartas e debuxos. A autora acompounos grazas á axuda concedida a este instituto polo Ministerio de Cultura y Deporte dentro do programa “Encuentros Literarios”.

+fotos

Viaxe á neve 2020

Este ano volvemos facer a viaxe á neve, a BoÍ Taüll.

Situada no Pirinero de Lleida, a estación de esquí, ofrece todo o necesario para disfrutar destes deporte ao máximo nivel.

Durante a tempada invernal son moitos os visitantes que atraídos pola beleza da paisaxe e polas ganas de practicar o esquí.

Conmemoración do día da paz e a non violencia: EL SILENCIO DE OTROS

Con obxecto da conmemoración do Día da paz e a non violencia no noso Centro levo a cabo por parte do Departamento de Filosofía a presentación e charla sobre O silencio doutros, película documental gañadora de varios premios a nivel do estado e tamén a nivel internacional, entre outros o premio de Cinema pola Paz da  Berniale.  A presentación correu a cargo de Celso López e a charla de Miguel Ángel Gómez, Gus, represaliados do franquismo, que respondeu ás preguntas do noso alumnado durante a charla.

“A película acompaña a vítimas sobreviventes do réxime franquista no seu proceso de procura de xustiza. A directora e o director entrevistan a persoas que non puideron localizar aos seus defuntos asasinados, desexando darlles sepultura; tamén a mulleres cuxos fillos recentemente nados fóronlles arrebatados, para terminar con aqueles que protestaban ante a ditadura e foron  torturados. En todos os casos póñense nomes, rostros e bágoas a todas estas persoas.” (https://es.wikipedia.org/wiki/El_silencio_de_otros)

Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=i3ZEb8A6VKE

Antía Yáñez

O vindeiro venres 6 de marzo visitará o noso centro a escritora Antía Yáñez, autora de dous libros que leron previamente o noso alumnado: Senlleiras e O misterio de Portomarín. Levamos meses traballando na aula sobre estas novelas que tanto nos gustaron e estamos desexando compartir as nosas lecturas coa autora e tamén facerlle as preguntas que nos xurdiron. A autora acompañaranos grazas á axuda concedida a este instituto polo Ministerio de Cultura y Deporte dentro do programa “Encuentros Literarios”.