INFORMACIÓN IMPORTANTE

HORARIO DE VERÁN

No mes de xullo o horario de atención ao público será de 09:00 a 14:00 horas de luns a venres.

2024-07-17 - Publicación da listaxe definitiva de fondolibros

Xa están publicadas as listaxes definitivas da adxudicación do Fondo solidario de libros de texto e material escolar para o curso 2024-2025.

Pódese consultar a adxudicación no recibidor do instituto ou na aplicación de Fondolibros en caso de teren feito a solicitude de xeito telemático.

A entrega dos libros e os vales farase en setembro tras o comezo do curso.

Erasmus+ Mobilidade de alumnado a Amiens (Francia) - Maio 2024

Cathédrale Amiens 2024No mes de abril de 2024, do 10 ao 17, o alumnado de 3º, 4º e 1º de BAC viviu a experiencia de acoller nas súas casas a 14 estudantes de Amiens, Francia. O feito de compartiren unha semana de clases, actividades culturais e lúdicas resultou moi positivo para todos eles.

Así mesmo, no mes de maio, do 21 ao 28, os alumnos de Vigo desprazáronse a Amiens para realizar a 2ª parte da mobilidade. Para moitos deles supuxo a primeira saída da casa ou do país, e para todos unha oportunidade estupenda de aprenderen unha nova cultura grazas a estancia en familias e a asistir ao instituto. O resultado deste primeiro intercambio con Francia foi moi frutífero e confiamos en que se consolide no noso centro.

2024/06/17 - Devolución de equipos informáticos de préstamo

O alumnado beneficiario do préstamo de equipos informáticos debe devolver os equipos na secretaría do centro o mércores 19 e o xoves 20 de xuño.

2024/06/17 - Devolución de libros de Fondolibros

A devolución dos libros do fondo solidario de libros de texto farase o día 26 de xuño, mesmo día da recollida de notas.

A devolución estará organizada por quendas da seguinte forma:

Curso Horario
1º e 2º da ESO 10:00
Entrega de notas 11:30
3º e 4º da ESO 12:00

A recollida levarase a cabo no salón de actos, entrando polo patio cuberto (taquillas) e saíndo pola porta que dá ás pistas.

Unha vez devoltos os libros, o alumnado de 1º e 2º da ESO pasará as súas aulas para recibir ás notas da man da persoa titora.

No caso de 3º e 4º da ESO, a entrega de libros será despois de recibir o boletín de cualificacións.

IMPORTANTE: non se recollerá ningún lote incompleto nin se recollerán libros en mal estado.

2024/06/17 - Datas de matrícula para o curso 2024-2025

O prazo de matrícula para o curso 2024/2024 é do 24 de xuño ao 8 de xullo (ambos incluídos), preferentemente atendendo ás seguintes datas:

Curso Datas de atención preferente
1º da ESO 24 e 25 de xuño
2º da ESO 27 e 28 de xuño
3º da ESO 1 e 2 de xullo
4º da ESO 2 e 3 de xullo
1º de bacharelato 4 e 5 de xullo
2º de bacharelato 4 e 5 de xullo

Porén, se alguén ten problemas nas datas concretas especificadas, poderá facer a matrícula calquera outro día do prazo.

Olimpíada de Química 2024

O alumnado do Club de Ciencias de 3º e 4º da ESO tivo a sorte de participar na III Olimpíada de Química organizada pola Facultade de Química da UVigo.

Desfrutaron dunha xincana con temática de química percorrendo a facultade para resolver distintas probas (incluíndo prácticas en laboratorios docentes da facultade e un scape room!).

Tamén tiveron a ocasión de coñecer alumnado doutros centros co que formaron equipo para resolver as súas probas.

Unha mañá xenial, xa temos ganas da próxima edición!

Visita a Space Lab 2024

A semana pasada o alumnado de 1º e 2º de bacharelato do Club de Ciencias, que tamén participou no proxecto Cansat, visitaron a UVigo SpaceLab e á Escola de Enxeñería de Telecomunicación da UVigo.

Puidemos coñecer de primeira man o traballo que realiza o equipo UVigo SpaceLab, que é un equipo multidisciplinar de estudantes universitarios e persoas investigadoras que deseñan, fabrican e operan pequenos satélites e misións espaciais. Tamén visitamos varios espazos da EE Telecomunicación da UVigo, como son a sala anecoica ou o laboratorio 5g.

Moitas grazas a todas as persoas de UVigo SpaceLab e da Escola que nos permitíchedes adentrarnos nos vosos espazos de traballo durante unhas horas, sobre todo nestas semanas de exames e moito traballo na universidade.

Moitas grazas!

2024/06/11 - Admisión en ciclos formativos de FP para o curso 2024-2025

Entre o día 24 de xuño ás 9:00 e o 4 de xullo ás 13:00, estará aberto o prazo de admisión na FP.

Nos seguintes enlaces poden atopar as instrucións correspondentes: