Actividades dinamización da lingua

Día de Rosalía 2023

DiaRosalia_2223No noso centro celebramos o Día de Rosalía co xa tradicional troco de libros onde o alumnado puido intercambiar lecturas en galego e ademais recibir unha flor. Dentro da celebración o alumnado de 1° de bacharelato puido asistir a un pequeno concerto da artista Su Garrido que fixo seimus varios poemas da nosa lírica.

Botádelle un ollo ás fotos da galería!

Residencia de Maiores Fundación San Rosendo

Esta mañá o alumnado de 2° da ESO A achegouse á Residencia de Maiores Fundación San Rosendo, en Coia, para compartir as cartas que realizaron na materia de Lingua Galega. Levabamos tamén doces e todo o noso cariño, pero saímos máis que compensados polo agarimo e a alegría recibida! Volveremos, como nos pediron!

ResidenciaMaiores_2022

AS PORTAS DO INFERNO

Un ano máis o Equipo de Dinamización Lingüística e o Departamento de Galego organizaron o concurso do Samaín: As portas do Inferno. Cada clase decorou as portas das súas aulas con motivos propios das datas e un xurado composto por profesorado e alumnado do centro escolleu seis finalistas:

1º ESO B, 1º ESO C, 1º ESO D, 3º ESO C, 3º ESO diversificación, 4º ESO C.

Finalmente a premio para a porta máis divertida foi para 1º ESO C e o premio para a porta máis terrorífica para 4º ESO C.

Mercadiño de troco

O vindeiro 23 de febreiro, para conmemorar o Día de Rosalía, o EDNL, o Departamento de Lingua e Literatura Galega, a Biblioteca e o Departamento de Economía organizarán un mercado de troco de libros usados no que poderá participar aquel alumnado do centro que así o desexe.