Programación

Programación de Alemán

           DISTRIBUCIÓN POR NIVEIS. CURSO 2023/24

  • NIVEL BÁSICO A1  |Descrición de nivel | Obxectivos xerais | Obxectivos específicos | Competencias e contidos | Avaliación |
  • NIVEL BÁSICO A2  |Descrición de nivel | Obxectivos xerais | Obxectivos específicos | Competencias e contidos | Avaliación
  • NIVEL INTERMEDIO B1.1  |Descrición de nivel | Obxectivos xerais | Obxectivos específicos | Competencias e contidos | Avaliación |
  • NIVEL INTERMEDIO B1.2 |Descrición de nivel | Obxectivos xerais | Obxectivos específicos | Competencias e contidos | Avaliación |
  • NIVEL INTERMEDIO B2 |Descrición de nivel | Obxectivos xerais | Obxectivos específicos | Competencias e contidos | Avaliación |
  • NIVEL AVANZADO C1.1 |Descrición de nivel | Obxectivos xerais | Obxectivos específicos | Competencias e contidos | Avaliación |
  • NIVEL AVANZADO C1.2 |Descrición de nivel | Obxectivos xerais | Obxectivos específicos | Competencias e contidos | Avaliación |
  • AVALIACIÓN | Inicial, formativa, sumativa e certificadora |
  • AVALIACIÓN DE PROGRESO
    O profesorado levará a cabo a avaliación de progreso mediante a realización de tarefas que lle permitan coñecer o progreso do seu alumnado en cada unha das cinco actividades de lingua. Esta avaliación terá únicamente valor orientativo para o alumnado sobre o seu aproveitamento académico, e serviralle ao profesorado para coñecer o grao de cumprimento no desenvolvemento da programación didáctica.
Distribuir contido