DISTRIBUCIÓN POR NIVEIS. CURSO 2023/24
- NIVEL BÁSICO A1 |Descrición de nivel | Obxectivos xerais | Obxectivos específicos | Competencias e contidos | Avaliación |
- NIVEL BÁSICO A2 |Descrición de nivel | Obxectivos xerais | Obxectivos específicos | Competencias e contidos | Avaliación
- NIVEL INTERMEDIO B1.1 |Descrición de nivel | Obxectivos xerais | Obxectivos específicos | Competencias e contidos | Avaliación |
- NIVEL INTERMEDIO B1.2 |Descrición de nivel | Obxectivos xerais | Obxectivos específicos | Competencias e contidos | Avaliación |
- NIVEL INTERMEDIO B2 |Descrición de nivel | Obxectivos xerais | Obxectivos específicos | Competencias e contidos | Avaliación |
- NIVEL AVANZADO C1.1 |Descrición de nivel | Obxectivos xerais | Obxectivos específicos | Competencias e contidos | Avaliación |
- NIVEL AVANZADO C1.2 |Descrición de nivel | Obxectivos xerais | Obxectivos específicos | Competencias e contidos | Avaliación |
- AVALIACIÓN | Inicial, formativa, sumativa e certificadora |
- AVALIACIÓN DE PROGRESO
O profesorado levará a cabo a avaliación de progreso mediante a realización de tarefas que lle permitan coñecer o progreso do seu alumnado en cada unha das cinco actividades de lingua. Esta avaliación terá únicamente valor orientativo para o alumnado sobre o seu aproveitamento académico, e serviralle ao profesorado para coñecer o grao de cumprimento no desenvolvemento da programación didáctica.