Skip to Content

Día da Muller

Día da Muller coas avoas do Centro de Día

 

Nesta data tan especial contamos coa colaboración das avoas do Centro de Día de Valadares: Tere, Dori, Mercedes,Lola, Rosa, Margarita. Acompañados de Rocío.

 

Delas puidemos escoitar de primeira man como foia súa niñez: se ían á escola, se utilizaban o coche, como lavaban a roupa, algunha aventura da súa migración a outros paises...

 

  Como remate da actividade escoitamos o recitado de tres poemas compostos por elas mesmas .

 

 

 
 
 

STREET ART WOMAN IN VIGO. 8 DE MARZO 2022. DIA DA MULLER

 
ESTE TRIMESTRE ESTAMOS A TRABALLAR A ARTE URBANA .
PARA CELEBRAR O DIA DA MULLER  DECIDIMOS FALARLLES OS NENOS E NENAS DAS MULLERES  QUE DEIXARON A SÚA PEGADA NA NOSA CIDADE.
 
FIXEMOS UN VÍDEO E MOITOS NENOS E NENAS COÑECIAN OS MURAIS PERO NON SABÍAN O NOME DAS ARTISTAS, NI QUE FORAN FEITOS POR MULLERES.
 
 
VIMOS QUE TODAS E TODOS PODEMOS FACER OS MESMOS TRABALLOS.
 
 
DENDE A BIBLIOTECA DA ESCOLA FIXEMOS A ACTIVIDADE:
 
AS MULLERES IMPORTANTES DAS NOSAS VIDAS
 
CADA NENO PENSOU NUNHA MULLER IMPORTANTE NA SÚA VIDA E  EXPLICOUNOS PORQUE É ESPECIAL PARA ÉL OU ELA.
DESPOIS FIXEMOS O SEU RETRATO CON MATERIAL DE RECICLAXE E POLO DIA DA MULLER QUIXEMOS XUNTALAS A TODAS E FACER UN MURAL.
 
A CONCLUSIÓN  A QUE CHEGAMOS DESPOIS DE ESCOITAR CALES ERAN AS MULLERES IMPORTANTES NAS SUAS VIDAS, FOI QUE SON TODAS AS MULLERES QUE FANLLES  
 
SENTIRSE FELICES, QUERIDOS E AMADOS.
 
 
 
 
 
 
 
 

As mulleres da nosa vida

 

No noso obradoiro da Biblioteca para celebrar o Día da Muller. Tiñamos a Nosa disposición diferentes materiais: botóns, tapóns,lana,trozos de papel de corea corchos...

Con todo este material a nosa actividade era: facer unha caricatura da Muller da Nosa vida

Quedaron chulisimas

 

 

 

 

8- M Día da Muller. Coa miña nai camiño e vexo ...

Este curso para conmemorar o " 8 de marzo"  fixemos un mural entre toda a escola titulado “Coa miña nai, camiño e vexo....”. Para a súa elaboración, o alumnado da clase de 6º de Infantil deseñou, como fondo, un debuxo da nosa parroquia, con montes, casas e camiños.

 Enriba  pegáronse os debuxos das nais que realizaron as nenas e nenos de toda a escola, tamén escribiron as cousas, animais ou plantas que soen descubrir cando saen de camiñada con elas.

 

Nestes vídeos vedes como comentan as súas observacións e descubrimentos.  

 

O teu navegador non soporta este vídeo.

 
 Así mesmo descubrimos 10 mulleres exploradoras que abriron novas rutas que ata entón estábanlles limitadas só por ser mulleres.
Tamén nós, na escola, transitamos coma elas polos sendeiros que nos leven cara un mundo máis xusto e igualitario.
 

8 DE MARZO: DÍA DA MULLER

A PROFE ELENA CONTOUNOS O CONTO DE ELENITA, A NENA QUE QUERÍA SER SOPLADORA DE VIDRO COMA O SEU PAI. EL NON LLE DEIXABA POR SER NENA PERO ELA, DISFRAZADA DE NENO MARCHOU A MONTERREY E ALÍ APRENDEU. OS HOMES FACÍAN BOTELLAS DE FORMAS DIVERSAS PERO ELENITA PODÍA SOPLAR ESTRELAS. 

OS BOTÓNS, QUE SON OS MAIORES  DA ESCOLA PINTARON UN FONDO DE RAIAS LILAS PARA O MURAL, E TAMÉN ESCRIBIRON UNHA CHEA DE NOMES DE PROFESIÓNS. 

TODA A ESCOLA COLABOROU PEGANDO AS PROFESIÓNS. COAS PALABRAS FIXEMOS 4 SÍMBOLOS DE MULLER.

E PEGAMOS ESTRELIÑAS PORQUE NÓS, COMO ELENITA, 

PODEMOS SER O QUE DEXESEMOS SER,

SOPLADORA DE VIDRO, CIENTÍFICA, DEPENDIENTA, INXENIEIRA, XARDINEIRA,....

 

Dia da muller

DÍA DA MULLER. CONTO DE ELENITA

 
Dende a nosa escola valoramos a importancia da igualdade entre homes e mulleres. Por iso este ano quixemos facer unha actividade co alumnado, na que  falamos:
 
- Das profesións, que todos podemos facer o traballo que nos propoñamos.
 -Visibilización do traballo de moitas mulleres que o longo da historia fixeron traballos, investigacións e que non coñecemos.
 
  Para iso fixemos un mural comunitario con fotografías donde podíamos ver o seu nome, profesión e actos que fixeron.
 
 Contamos o conto de "ELENITA" unha nena que quería ser soldadora de vidreo e o seu pai decíalle que non por ser unha nena. No conto vemos todas as aventuras que pasa Elenita para conseguir facer o que ela quere, conseguindo que ó final os maiores  comprendan que da igual o xénero para facer ese traballo.

 

 

 

 

Distribuir contido


by Dr. Radut