Nesta data tan especial contamos coa colaboración das avoas do Centro de Día de Valadares: Tere, Dori, Mercedes,Lola, Rosa, Margarita. Acompañados de Rocío.
Delas puidemos escoitar de primeira man como foia súa niñez: se ían á escola, se utilizaban o coche, como lavaban a roupa, algunha aventura da súa migración a outros paises...
Comoremate da actividade escoitamos o recitado de tres poemas compostos por elas mesmas .
No noso obradoiro da Biblioteca para celebrar o Día da Muller. Tiñamos a Nosa disposición diferentes materiais: botóns, tapóns,lana,trozos de papel de corea corchos...
Con todo este material a nosa actividade era: facer unha caricatura da Muller da Nosa vida
Este curso para conmemorar o " 8 de marzo" fixemos un mural entre toda a escola titulado “Coa miña nai, camiño e vexo....”. Para a súa elaboración, o alumnado da clase de 6º de Infantil deseñou, como fondo, un debuxo da nosa parroquia, con montes, casas e camiños.
Enriba pegáronse os debuxos das nais que realizaron as nenas e nenos de toda a escola, tamén escribiron as cousas, animais ou plantas que soen descubrir cando saen de camiñada con elas.
Nestes vídeos vedes como comentan as súas observacións e descubrimentos.
O teu navegador non soporta este vídeo.
Así mesmo descubrimos 10 mulleres exploradoras que abriron novas rutas que ata entón estábanlles limitadas só por ser mulleres.
Tamén nós, na escola, transitamos coma elas polos sendeiros que nos leven cara un mundo máis xusto e igualitario.
A PROFE ELENA CONTOUNOS O CONTO DE ELENITA, A NENA QUE QUERÍA SER SOPLADORA DE VIDRO COMA O SEU PAI. EL NON LLE DEIXABA POR SER NENA PERO ELA, DISFRAZADA DE NENO MARCHOU A MONTERREY E ALÍ APRENDEU. OS HOMES FACÍAN BOTELLAS DE FORMAS DIVERSAS PERO ELENITA PODÍA SOPLAR ESTRELAS.
OS BOTÓNS, QUE SON OS MAIORES DA ESCOLA PINTARON UN FONDO DE RAIAS LILAS PARA O MURAL, E TAMÉN ESCRIBIRON UNHA CHEA DE NOMES DE PROFESIÓNS.
TODA A ESCOLA COLABOROU PEGANDO AS PROFESIÓNS. COAS PALABRAS FIXEMOS 4 SÍMBOLOS DE MULLER.
E PEGAMOS ESTRELIÑAS PORQUE NÓS, COMO ELENITA,
PODEMOS SER O QUE DEXESEMOS SER,
SOPLADORA DE VIDRO, CIENTÍFICA, DEPENDIENTA, INXENIEIRA, XARDINEIRA,....
Dende a nosa escola valoramos a importancia da igualdade entre homes e mulleres. Por iso este ano quixemos facer unha actividade co alumnado, na que falamos:
- Das profesións, que todos podemos facer o traballo que nos propoñamos.
-Visibilización do traballo de moitas mulleres que o longo da historia fixeron traballos, investigacións e que non coñecemos.
Para iso fixemos un mural comunitario con fotografías donde podíamos ver o seu nome, profesión e actos que fixeron.
Contamos o conto de "ELENITA" unha nena que quería ser soldadora de vidreo e o seu pai decíalle que non por ser unha nena. No conto vemos todas as aventuras que pasa Elenita para conseguir facer o que ela quere, conseguindo que ó final os maiores comprendan que da igual o xénero para facer ese traballo.